خبرهای کلی

رویکرد جدید مدرسه تلویزیونی و سامانه شاد در سال جدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
امروز ، سوم آنلاین ، زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد و در ابتدای کار ، آموزش هایی آماده می شود که شرایط را برای رفتن دانش آموزان به مدرسه آماده می کند.

بر این اساس ، “علی باقرزاده” مدیرکل وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه 18:30 با رویداد برتر در مورد برنامه های آموزش مجازی این وزارتخانه گفت: 4 روش آموزش در سال تحصیلی جدید شامل آموزش شخصی وجود دارد. در مدارس کم جمعیت ، مدرسه تلویزیونی ایران بر روی 4 کانال تلویزیونی ، سیستم آموزشی شاد و بسته های آموزشی برای دانش آموزانی که به سه مورد قبلی دسترسی ندارند اجرا می شود.

باقرزاده در مورد سیستم Shad به عنوان محور اصلی آموزش مجازی ، درباره تغییرات و پیشرفت هایی که در زمان فوران تاج اتفاق افتاده است ، گفت: “برای جلوگیری از کند شدن و مشخص شدن سیستم Shad ، زیرساخت ها و سرورها افزایش یافته است و به دانش آموزان امکان می دهد افزودن یا تفریق دانش آموزان و کلاسهایی که به معلمان و مدیران داده می شود تا شاهد مشکلات سال گذشته در این زمینه نباشید ، رابط کاربری سیستم (موضوع) که بر اساس نظرات متخصصان ، معلمان و دانش آموزان ایجاد شده است مهمترین تغییر در این سیستم است. به

وی افزود امکان گفتگوی گروهی صوتی برای حل تعامل یک سیستم شاد از دیگر تغییرات مهم در این سیستم است.

وی افزود: البته خدمات ارزیابی و ارزشیابی دانش آموزان و همچنین وب گردی تمیز به زودی به این سیستم اضافه می شود.

این مقام وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره تغییرات در مدرسه تلویزیون گفت: مهمترین تغییر در مدرسه تلویزیون ایران ، بهبود روش تدریس با شناسایی بهترین معلمان برای آموزش آموزش تلویزیونی در این زمینه است.

وی ادامه داد: برنامه درسی ویژه دوره کرونا بر اساس مفاهیم اصلی و ساختاری هر درس تدوین شد ، بنابراین به دلیل محدود بودن زمان ارتباط بین معلم و دانش آموزان ، باید مفاهیم اصلی آموزش داده می شد.

دکمه بازگشت به بالا