جامعه

شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت

به گزارش شفاف ، سردار تقی مهری در مورد چگونگی بخشش غیبت سالانه سربازان در حین خدمت اظهار داشت: در انجام وظایفی که به آنها محول شده کوشا باشید و اگر در عملیات رزمی شجاعت و فداکاری را نشان می دهید ، یگان خدماتی ، اضافه کاری ، با تأیید فرماندهان صالح و سران همه یا بخشی از آنها بخشیده می شود.

وی اظهار داشت که شرایط اضافه کاری سربازان در حین خدمت شامل 29 امتیاز است.

سردار مهری در ادامه اظهار داشت: کارکنان حافظ ، حداقل بخشی از قرآن ، فعالان امور فرهنگی ، افراد منتخب از مسابقات فرهنگی ، ورزشی ، قرآنی و علمی نیز ممکن است از این کمک در سطح نیروهای مسلح یا استان تأیید فرماندهان و فرماندهان ذیصلاح.

وی افزود: سربازانی با شرایطی مانند کودک ایثارگر ، متاهل ، پدر در زندان ، به شرط عدم وجود حکم امنیتی ، مرگ اعضای درجه یک خانواده در طول خدمت ، سرباز تحت حمایت کمیته امداد یا سازمان بهزیستی نیز می توانند از این خدمات اضافی بهره مند شوید ..

سردار مهری تصریح کرد: مشمولانی که حداقل 12 ماه خدمت سربازی را در مناطق بیش از 300 کیلومتری محل سکونت خود گذرانده اند می توانند از حمایت های فوق بهره مند شوند.

به گزارش وب سایت پلیس ، این افسر ارشد پلیس خاطرنشان کرد: زندانیان و خانواده های آنها می توانند از اهداء اضافه سربازان در پایگاه اطلاع رسانی سازمان خدمات عمومی به آدرس wwww.vazifeh.poilce.ir مطلع شوند.

دکمه بازگشت به بالا