اقتصادی

شرایط تحصیلی شهردار تهران در قانون

در حالی که عدم انطباق شهردار منتخب تهران با حوزه مدیریت شهری مورد بحث و انتقاد قرار گرفته است ، قانون فارغ التحصیلی شهردار را ملزم نمی کند و می تواند با هر درجه ای انتخاب شود.

به گزارش رویداد برتر ، در زمان انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران ، مسائلی در رابطه با مدرک وی مطرح شد که تأکید می کرد مدرک وی با حوزه مدیریت شهری ناسازگار است و برخی اعتراضات مطرح شد که اخیراً وزارت کشور الف از آنها استعلام کرده است. از سازمان اداری و استخدامی

اما بر اساس قانون معادل آموزش ، نظارت بر رویداد برتر بر اساس وضعیت شهردار تهران بر اساس دیپلم نشان می دهد که نوع ، تخصص و حتی درجه تحصیل از نظر قانونی محدودیت انتصاب مقام مسئول شرایط انتصاب مدیران حرفه ای را رعایت نمی کند.

بر اساس ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری ، چندین پست مدیریت سیاسی تلقی می شود و مناصبی است و شامل حقوق استخدامی مقامات از جمله روسای سه قوه ، معاون اول رئیس جمهور ، نایب رئیس مجلس و اعضا. اعضای هیئت امنا ، وزیران ، معاونان و معاونان رئیس جمهور ، فرمانداران و سفرا و معاونان وزیر.

71

در همین حال ، بر اساس قطعنامه 1379 شورای وزیران ، شهردار تهران برابر با قانون برنامه حقوق هماهنگ کارکنان دولت است فارغ التحصیلان

بنابراین ، با توجه به اینکه شهردار در یک سطح با مقام مسئول است ، مجبور نیست آن را ثابت کند. اگر وزارتخانه آنها همسو است ، شهردار مجبور نیست فارغ التحصیل شود و مدرک را با رشته مدیریت تنظیم کند و مستقل از تخصص و تخصص انتخاب می شود ، بنابراین دیپلم با انتخاب زاکانی در شهرداری تهران اعتراضی ندارد و از نظر قانونی در این مورد تأیید شده است. توجه. فرایندهای انتصاب دیگری از جمله درخواست های دیگر از مراجع ذیصلاح یا انتخاب وجود دارد که به درجه شهرداری مربوط نمی شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا