خبرهای کلی

شکارچی دوشنبه – رویداد برتر

ترابی این روزها کمتر در تیم ملی بازی می کند و ظاهرا اسکوچیچ به اندازه کیروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپولیس ، چه برانکو ، چه کالدرون و چه یحیی گل محمدی به قدرت رسیدند ، او همیشه در بین دو بازیکن تاثیرگذار تیم بوده و بیشترین امتیاز را در بین سرخپوشان داشته است. او الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی امید زیادی به نبوغ خود در لحظات حساس دارد تا دوباره راهی فینال آسیا شود. ”

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه همشهری مهدی ترابی یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبال خود را به ثمر رساند تا پرسپولیس بتواند در یک بازی سخت از سد تیم سخت و سخت استقلال تاجیکستان عبور کند. این اولین باری نیست که ترابی پرسپولیس را در یک بازی حساس نجات می دهد و گل زیبای او ادامه ای است بر سری گل ها و پاس گل هایی که بارها پرسپولیس را در فصول اخیر نجات داده است.

پنج پاس گل ، ششمین پاس گل در دروازه!

قبل از بازی با تاجیکستان ، مهدی ترابی در این تورنمنت در بالای دروازه قرار داشت و حالا با هدف ارزشمند صعود از مرحله هشتم ، نفوذ خود را در پرسپولیس چند برابر کرده است. ستاره شماره 9 پرسپولیس در 6 بازی در دور گروهی ، بیش از هر بازیکن دیگری در هر تیم ، 5 پاس گل داد و عنوان بهترین پاسور تا به حال مسابقات را از آن خود کرد. علاوه بر این ، ترابی در دور گروهی از پنالتی سفید دو گل به ثمر رساند و اکنون سه گل را با یک گل به تاجیک زده است و پس از مقانلو ، بهترین گلزن آن دوره پرسپولیس است. با یک گل دیگر ، او عنوان بهترین پادشاه گل مغانلو را به خود اختصاص داده و او را به عنوان بهترین گلزن مسابقات اضافه می کند.

بهترین بازیکن فصل با 11 گل

مهدی ترابی در سال های اخیر نیز آمار قابل توجهی در لیگ برتر داشته است و بدون شک م effectiveثرترین مهره سفید در راه رسیدن به لیگ بوده است. طبق آمار متریکا ، ترابی در دو فصل اخیر بهترین بازیکن پرسپولیس بوده است. در لیگ نوزدهم ، او بهترین بازیکن مسابقات برای متریکا بود و در لیگ بیستم ، با وجود حضور تنها در یک نیم فصل ، با اختلاف کمی بعد از شهباززاده دوم شد. در لیگ نوزدهم ، ترابی 11 گل به ثمر رساند که بیشتر آنها با سه امتیاز و سه پاس گل برای هم تیمی هایش به ثمر رسید. در دوره کالدرون بیشترین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و همین روند را با آمدن یحیی ادامه داد. در کلاس 19 ، او به طور متوسط ​​2.3 ضربه در هر مسابقه زد و 20 درصد از این ضربات را با یک گل جایگزین کرد. مهدی ترابی به طور متوسط ​​1.6 دریبل موفق در هر بازی دریافت کرد و با امتیاز 7.42 به عنوان دهمین بازیکن برتر لیگ نوزدهم انتخاب شد.

او به موقع رفت ، به موقع برگشت

ترابی اوایل قهرمانی بیستم پرسپولیس را ترک کرد و راهی قطر شد ، اما بعد از نیم فصل برگشت و به سرخپوشان کمک کرد تا در نیم فصل دوم فصل گذشته عنوان قهرمانی را در مقابل سایر سواران به دست آورند. آمار ترابی برای لیگ برتر سال گذشته 13 بازی ، 1088 دقیقه حضور در زمین ، 4 گل ، 4 پاس گل و یک پنالتی برای پرسپولیس بود. او 2.5 پاس کلیدی و 2.3 ضربه در هر بازی داشت ، یعنی 14 درصد از ضربات پرسپولیس در این فصل به ثمر رسید. ترابیت در 13 مسابقه دوبار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و در نهایت نمره متوسط ​​7.45 را کسب کرد که نسبت به فصل قبل بهتر بود.

کشف بزرگ کیروش

ترابی این روزها کمتر در تیم ملی بازی می کند و ظاهرا اسکوچیچ به اندازه کیروش به او اعتقاد ندارد. اما در پرسپولیس ، چه برانکو ، چه کالدرون و چه یحیی گل محمدی روی کار آمدند ، او همیشه در بین دو بازیکن تاثیرگذار تیم بوده و بیشترین امتیاز را در بین سرخپوشان داشته است. او الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی امید زیادی به نبوغ خود در لحظات حساس دارد تا دوباره راهی فینال آسیا شود. “

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا