ورزش

قهرمانی لهستان در مسابقات جهانی تهران

شفاف گفت هفدهمین دوره مسابقات والیبال جام جهانی پسران 19 ساله از 2 تا 11 سپتامبر در تهران برگزار شد. هجده تیم در این مسابقات شرکت کردند که تیم های والیبال جمهوری دومینیکن و گواتمالا به دلیل تست PCR مثبت بسیاری از بازیکنان هر دو کشور ، جام جهانی را ترک کردند. طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال ، اگر تیمی نتواند از حداقل شش بازیکن در طول مسابقات استفاده کند ، آن تیم بازنده فنی (باخت 3-0) محسوب می شود. از آنجایی که جمهوری دومینیکن و گواتمالا در جام جهانی بازی نکردند ، برنامه لیگ تغییری نکرد و همه دیدارهای دو تیم با نتیجه 3-0 به سود حریفان ثبت شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران به سرپرستی مسعود آرمات در این مسابقات شرکت کرد. تیم ملی ایران به عنوان میزبان این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی با تیم والیبال لهستان دیدار کرد اما با شکست 3-1 به مرحله نهایی راه پیدا نکرد.

در یک دیدار نزدیک ، بزرگان ایران در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 روسیه را شکست دادند و عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

همچنین در فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان ، تیم والیبال لهستان برای کسب عنوان قهرمانی راهی بلغارستان شد و موفق شد با نتیجه قاطع 3: 0 به پیروزی برسد و از طرف خود عنوان این مسابقات را کسب کند.

آخرین دیدار در سه ست با نتایج 20-25 ، 19-25 و 19-25 به سود لهستان به پایان رسید.

نتیجه نهایی:

دکمه بازگشت به بالا