استان ها

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

به گزارش رویداد برتر آذربایجان غربی، آموزش شعب منتخب پست بانک در زمینه بازاریابی بیمه بازرگانی جدید از طریق بیمه تجارت آتیه با حضور مدیران شعبه پست بانک آذربایجان غربی ، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت آتیه و مدیر جدید بیمه تجارت آذربایجان غربی و هشتاد پست منتخب در بانک بانک اوریا در اتاق

در ابتدای این جلسه عباس ابنوس ، رئیس پست بانک آذربایجان غربی از برگزاری این جلسه از وی تشکر کرد و گفت:.

منابع آذربایجان غربی در پست بانک هشت برابر شده است

آبنوس با اشاره به ارائه خدمات قابل اعتماد و آزمایشی به عنوان پایلوت در باجه های استان ، افزود: متوسط ​​هزینه پست های پست بانک پست آذربایجان غربی از پانصد هزار تومان به بیش از 6 میلیون تومان افزایش یافته است. افزایش 12 برابری را نشان می دهد صدور ضمانت نامه ها و نقل و انتقالات ارزی ادامه دارد.

منابع آذربایجان غربی در پست بانک هشت برابر شده است

مدیریت شعب بانک های کرانه باختری آذربایجان با در نظر گرفتن اهمیت بخش بیمه و پیوستن آن به بخش بانکداری ، گفت: اجازه دهید.

منابع آذربایجان غربی در پست بانک هشت برابر شده است

در ادامه جلسه ، محمد حسین سرلکی ، مدیرعامل شرکت بازرگانی آتیه تجارت ، گفت: این شرکت در سال 2009 با سهمی در پست بانک ایران تاسیس شد که فعالیت بیمه بانکداری پستی را از ابتدا ارائه می داد. ضریب نفوذ پست بانک شمارنده ها و سطح دستمزد بالاتر از سایر بیمه ها منجر به بازار مناسب تر و ایمن تری برای همکاران پست بانک می شود.

منابع آذربایجان غربی در پست بانک هشت برابر شده است

علیزاده ، مدیر بیمه بازرگانی جدید آذربایجان غربی نیز در این جلسه اهداف و کارکردهای بیمه تجاری جدید را تشریح کرد:.

وی افزود: بیمه تجارت جدید در آذربایجان غربی دارای چهل متخصص در ارزیابی خسارت است که در کمتر از 24 ساعت ارزیابی شده و با توجه به سطح دارایی های مالی خسارت پرداخت شده است و هدف اصلی این کار حفظ و افزایش است. رضایت مشتری و بیمه. این از نظر بازار رقابتی در این بخش بسیار مهم است و تاکید می کنم که آنها خدمات ویژه ای را به مشتریانی ارائه می دهند که توسط پیشخوان های پست بانک جذب می شوند.

منابع آذربایجان غربی در پست بانک هشت برابر شده است

در ادامه این جلسه ، امیر نصیری به عنوان “مدیر پروژه باجه های بیمه بانک های کشور” موضوعات آموزشی و توضیحی را به مسئولان 84 باجه ویژه پست بانک های استان و همچنین خدمات و ارائه خدمات جدید ارائه کرد. مددجویان بیمه تجارت توسط مدیرعامل خدمات بیمه تجارت آتیه آموزش دیده اند.

46

دکمه بازگشت به بالا