ورزش

میزان دارایی کریس رونالدو لو رفت

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد بازگشت و در 2 بازی اول خود 3 گل به ثمر رساند تا نشان دهد هنوز می تواند در 36 سالگی فوق ستاره باشد.

او تصمیم خود را در تابستان گرفت ، می خواست تورین را ترک کند و می خواست به اولدترافورد بازگردد. در حالی که بسیاری تصور می کردند او به منچسترسیتی می رود ، رونالدو با انتقال جذاب به منچستریونایتد بازگشت ، البته با دستمزد کمتری نسبت به یوونتوس.

هرچند رونالدو تصمیم گرفته است با کاهش دستمزد بازگشت خود را به اولدترافورد هموارتر کند ، اما همچنان یکی از بالاترین حقوق تاریخ فوتبال را دریافت می کند و از دخیا ، گران ترین بازیکن شیاطین سرخ ، بیشتر است.

طبق گزارش مجله فوربس ، رونالدو سومین ورزشکار پردرآمد جهان است. او 120 میلیون دلار از فوتبال دریافت می کند که 40 میلیون دلار آن از رویدادهای خارج از فوتبال است.

کانر مک گرگور ، مبارز UFC اول ، لئو مسی دوم پاریس است.

* دستمزد خالص رونالدو چقدر است؟

بر اساس گزارش مطبوعات اروپایی ، دستمزد رونالدو حدود 80،480،000 در هفته است و حدود 100،000 هزار در هفته بیشتر از دکسیا ، که قبلاً گران ترین بازیکن یونایتد بود ، دریافت می کند.

دستمزد رونالدو 23 میلیون یورو در سال است که نشان می دهد رونالدو در مقایسه با یوونتوس دستمزد خود را تقریبا 7 میلیون یورو کاهش داده است.

* درآمد رونالدو از قرارداد با حامیان مالی

بزرگترین حامی رونالدو نایک است که از آخرین قراردادش با رئال مادرید بسته شده است. نایک پس از لبرون جیمز ، بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی که تا پایان عمر مدل لباس خواهد بود ، با رونالدو قرارداد بست. جیمز نزدیک به یک میلیارد دلار از نایک وام گرفته است و به نظر می رسد قرارداد رونالدو زیر این قیمت باشد.

در سال 2016 ، نایک نزدیک به 474 میلیون دلار به رونالدو پرداخت کرد ، که احتمالاً به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

ثروت رونالدو چقدر است؟

وب سایت گل ثروت رونالدو را نزدیک به 500 میلیون دلار تخمین زده است. رسانه ها گزارش دادند که ثروت رونالدو از همه منابع کمی بیشتر از درآمد رقیب آرژانتینی اش ، لیونل مسی است.

252 252

دکمه بازگشت به بالا