هنر و فرهنگ

نیروی انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است

رویداد برتر / لرستان سخنگوی مقام معظم رهبری در لرستان با اشاره به اینکه پلیس استان 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است ، گفت: پیام این شهدا ادامه راه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید بزرگوار “رشید سپهوند” که امروز 13 شهریور توسط جمعی از مسئولان ، مردم و خانواده های اقشار مختلف شهدا و بسیج برگزار شد. وی از طوایف ، پلیس ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مظلومان و ارتش در افق ایران اسلامی می درخشد ، گفت: به دنبال ورودی خوابگاه دوست باشید ، همه لیاقت ورود به خوابگاه سوخته را ندارند.

وی با بیان اینکه شهدا به هوای روح پشت کردند و حتی از اطاعت حلال دنیا فراتر رفتند ، زندگی خود را با خدا مبادله کردند و بهشت ​​را از خدا هدیه گرفتند ، افزود: خداوند جان و ثروت مردم را از آنها می خرد و در مقابل جان شهدا ، خداوند به آنها یک سند ، سندی که در تورات ، انجیل و قرآن آنلاین شده است به آنها هدیه می دهد. سند کسب بالاترین بهشت ​​و نجات ابدی است.

نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پلیس لرستان 500 شهید تقدیم انقلاب کرد ، افزود: پیام این شهدا این است که به راه خود ادامه دهند ، از آینده نترسند و از راه پشیمان نشوند. ما آمده ایم ، اما محکم در راه هستیم بگذارید بایستیم و راهی را که مقام معظم رهبری ترسیم کرده ادامه دهیم.

لازم به ذکر است که شهید رشید سپهوند چهارشنبه شب 13 شهریور در سرکوب قاچاقچیان مسلح موفق به جلوگیری از جنایات آنها در مرز بانهی شد. در این درگیری که با نیروی نیروهای پلیس مرزی رخ داد ، متاسفانه ستوان دوم رشید سپهوند از ناحیه شکم و پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا