ورزش

ورمزیار: عراق زنگ خطر را به صدا در آورد/ می‌توانیم در ضد حملات عراق را زمین‌گیر کنیم

به گفته یک کارشناس فوتبال ، تیم ملی ایران باید در بازی با عراق با تجزیه و تحلیل و تاکتیک های بهتری بازی کند ، که پس از تساوی مقابل کره جنوبی به تیم های این گروه هشدار داده است.

صادق ورمزیار در گفت وگو با رویداد برتر ، پیروزی ناچیز تیم ایران مقابل سوریه و خط مقدم گروه A را بازگو کرد و از عملکرد شاگردان اسکوچیچ در این دیدار انتقاد کرد: «ما سه امتیاز شیرین از این بازی کسب کردیم. “در مسابقه ای که شاید یک بازی دقیقاً برابر بود. درست است که تیم ملی 70 درصد توپ را در اختیار داشت ، اما سوریه برنامه بهتری با 30 درصد داشت. ما برنامه ریزی حمله و کارهای تاکتیکی را در مالکیت توپ خود نمی دیدیم.

وی به کاستی های تیم ملی اشاره کرد و گفت: اگرچه نقل و انتقالات زیادی انجام شده و برخی بازیکنان به سراغ ما آمده اند. کمبود سردار آزمون در تیم وجود داشت. با این وجود ، ما بار فنی زیادی در بازی با سوریه نداشتیم. اگرچه ما در زمین خودمان بازی کردیم. فکر می کنم سه امتیاز گرفتیم که در ابتدای بازی خوب بود.

مدافع سابق این تیم خاطرنشان کرد: سوریه همیشه تیمی مشکل ساز برای ایران بوده است. سوریه ، عراق و بحرین تیم هایی هستند که تقریباً مانند ما فوتبال بازی می کنند. فوتبال در این کشورها بر اساس فیزیک بدنی و تکنیک است و تیم های ما نیز با این تیم ها مشکل دارند. ما در مقابل تیم های سریع از زور استفاده می کنیم. ممکن است ما این تیم ها را مجبور کنیم ، اما در برابر کشورهایی که مثل ما فوتبال بازی می کنند سخت است. این چیزی است که ما در سوریه دیدیم.

وی گفت: “عراق زنگ خطر را در این گروه به صدا درآورد و با همكاری با كره جنوبی نشان داد كه حرفی برای گفتن دارد.” به نظر من ، ما باید میزان تجزیه و تحلیل را تقویت کرده و عاقلانه وارد مسیر شویم.

ورمزیار گفت: “عراق و کره جنوبی قوی ترین تیم های گروه هستند.” “ما تیم بهتری نسبت به لبنان و امارات متحده عربی هستیم ، اما عراق و کره جنوبی نیز لژیونرهای زیادی دارند.” در گردو ما در چندین موقعیت خوب هستیم. در خط حمله طارمی ، آزمون ، انصاری ، فرد ، جهانبخش و دیگران می توانند کار را برای ما انجام دهند ، اما در خط هافبک ما در بازی مشکل داریم. وقتی 70 درصد بازی را در اختیار داریم و هیچ شانسی نداریم مشکلی پیش می آید. ما کمتر از قلی زاده و سلمان روی بال استفاده کردیم.

وی به غیبت حاج صفی اشاره کرد و افزود: غیبت احسان حاج صفی نیز در این زمینه مشکل ساز بود. حاج صفی می تواند در حملات م performثر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. ما در موقعیت جانبی و دفاع ناهماهنگی داریم. درست است که ما یک لژیونر داریم ، اما تقریباً این بازیکنان در خط حمله هستند و ما در دفاع ناهماهنگ هستیم. نبود پورعلی گنجی از خط دفاع برای ما مشکل ساز بود.

این کارشناس فوتبال در مورد مهمان نوازی عراق در دوحه که تقریباً به نفع تیم ملی ایران است ، گفت: اکنون ما مهمان و میزبان نداریم و فقط از زمین استفاده می کنیم. این سوال چندان رنگارنگ نیست. ما دیدیم که سوریه بازی خوبی در ایران انجام داده است. من فکر می کنم آنها باید عراق را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و از نقاط قوت و ضعف تیم استفاده کنند. ما نمی توانیم 90 دقیقه دفاع کنیم یا فشار بیاوریم. ما باید ترکیبی از این دو عملکرد داشته باشیم. عراق نیز از نظر بدنی بهتر از سوریه است.

ورمزیار در جریان مسابقه عراقی ها را به حاشیه برد و گفت: “در جنگ روانی ، تیم عراق بهتر از ما و با این منطقه آشنا است.” ما باید یک تحلیل خوب انجام دهیم و به خوبی از خود دفاع کنیم. در این صورت ، ما می توانیم عراق را در برابر حملات مورد حمله قرار دهیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا