خبرهای کلی

کار نیمه‌تمام را تمام کن!

قرمزها در مرحله یک هشتم با یک مانع قوی به نام الهلال روبرو شدند ، اما باید شرایط فعلی را ارزیابی کرده و در این تیم به نیمه آسیایی بازگردند. حیف است اگر این سالهای درخشان علاقه نسبی جامعه بین المللی را برانگیخت.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه همشهری وی نوشت: با برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، پرسپولیس ایران حریف خود را شناخته و به مصاف الهلال عربستان می رود. این یک نبرد حساس و کلاسیک در لیگ قهرمانان است که مطمئنا جذابیت زیادی دارد. در رابطه با این مسابقه نکات مهمی برای Perzepolis وجود دارد.

به این فرصت امتیاز دهید!

او در یکی از بهترین دوره های تاریخ پرسپولیس زندگی می کند و در کنار موفقیت های داخلی خود ، معمولاً در لیگ قهرمانان آسیا رتبه اول را دارد. شاید تکرار این س hasال باعث شده تا بسیاری از طرفداران این تیم به راحتی بتوانند برای همیشه به هشت تا چهار تیم اول آسیا برسند. اگرچه در واقع اینطور نیست. کافی است بگویم که چند سال پیش قرمزها به سختی توانستند از حلقه گروه خارج شوند. همین شرایط برای دیگر نیروهای ایرانی نیز صدق می کند. بنابراین پرسپولیس باید در دوران سلطنت خود قدردانی بیشتری کند و در نهایت باید ماموریت خود را برای قهرمانی در مسابقات آسیایی به پایان برساند. این تیم در مرحله گروهی به تساوی خوبی رسید و در دور هشتم همین هدیه را دریافت کرد. قرمزها در مرحله یک هشتم با مانعی قوی به نام الهلال روبرو شدند ، اما باید شرایط فعلی را ارزیابی کرده و دوباره در این تیم به نیمه آسیایی بازگردند. حیف است اگر این سالهای درخشان علاقه نسبی جامعه بین المللی را برانگیخت.

گول استقلال را نخورید!

نمایش الهلال مقابل استقلال باعث افزایش شدید اعتماد به نفس در گروه پرسپولیسیت ها در مرحله قبل شد؛ کسانی که پیروزی تیم خود بر حریف سعودی را کاملاً ممکن و دست یافتنی می دانند. البته این روحیه نیز بسیار خوب است؛ به شرطی که زیاد نباشد. آره. الهلال کمتر از حد انتظار مقابل استقلال بازی کرد و شاید اگر نقص ساختار دفاعی این تیم نبود ، حریف سعودی نیز برنده نمی شد. حتی جسورانه می توان گفت که استقلال بیشتر از الهلال موقعیت گل داشت ، اما همه اینها نباید منجر به خوش بینی کاذب شود. با این حال ، الهلال یک حریف بزرگ با ستاره های م whoثر است که از کوچکترین غفلت حریف حداکثر استفاده را می کند. در بازی با استقلال نیز ستاره ای مانند موسی مارگا را مشاهده کردیم ، با وجود عملکرد بی تاثیر او ، او گل دوم و پایانی را در یک لحظه به ثمر رساند. به طور کلی ، اعتماد به نفس بسیار خوب است ، اما پرسپولیس نمی تواند از آن طرف بام سقوط کند. استقلال از این تیم بسیار ترسیده بود و کنار رفت و آرزو کرد که ای کاش پرسپولیس هزینه آن را نمی پرداخت زیرا او رقیب سعودی خود را دست کم گرفته بود.

در دفاع کامل باشید!

مروری بر بازی استقلال مقابل الهلال عربستان به وضوح نشان می دهد که اگر پرسپولیس در خطا خط دفاعی داشته باشد و با تمرکز زیاد به مصاف حریف برود ، می تواند موقعیت ها را خلق کرده و دروازه حریفان سعودی را در مرحله تهاجمی باز کند. اگرچه استقلال در دقایق زیادی از بازی اعتقاد نداشت ، اما حداقل پنج موقعیت عالی برای گلزنی ایجاد کرد و هیچ دلیلی وجود ندارد که پرسپولیس با سمیت بیشتر عناصر حمله خود ، عملکرد مشابه را تکرار نکند.

استقلال حداقل یک بار حق داشت دروازه الهلال را باز کند و حالا پرسپولیس این شانس را خواهد داشت. برتری قرمزها نسبت به استقلال این است که هر دو ساختار دفاعی قوی تری دارند و بازیکنان کلیدی و تاثیرگذارتر در حمله را ترجیح می دهند. افرادی مانند مهدی ترابی ، وحید امیری ، عیسی الله کثیر و مهدی عبدی کاملا مناسب هستند تا به نفع سرخ ها گره بزنند. بنابراین اگر پرسپولیس موفق به کنترل خط حمله الهلال و به ویژه دو مهاجم ثابت و کند این تیم یعنی گومیس و ماراگا شود ، بزرگترین قدم را برداشته است. در چنین شرایطی سرخ ها سرانجام گل می زنند.

“سخت” آماده شوید!

همانطور که پس از قرعه کشی بسیار گفته شد ، بزرگترین برتری الهلال نسبت به پرسپولیس آغاز لیگ عربستان است و بازیکنان این تیم به طور کامل با حریف ایرانی روبرو خواهند شد. در همین حال ، لیگ بیست و یکم ایران ، با تأخیر بسیار زیاد ، از پایان ماه اکتبر آغاز می شود. در این شرایط طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس در فرم بازی نیستند. این ضربه را در جریان بازی با استقلال تاجیکستان نیز دیده ایم. در این شرایط ، پرسپولیس تنها می تواند این کار را با میزبانی مسابقات تدارکاتی سخت و بسیار نزدیک به شرایط رسمی انجام دهد. سرخپوشان هنوز از سوپرجام پیش از دیدار با الهلال استقبال نکرده اند. مهم نیست این جام را در مقابل فولاد از دست بدهید. دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعاً مهمتر است. هر چیزی که هماهنگی و آمادگی پرسپولیسی ها را افزایش دهد به نفع این تیم است. “

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا