خبرهای کلی

کسب طلای پارالمپیک با وجود مصدومیت/ مسئولان حمایت نکردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: گناوه نامی آشنا در دوومیدانی در سراسر کشور است ، شهری با استعدادهای ناب اما با امکانات محدود ، و توانسته خود را در یکی از گوشه ها و استعدادهای دو و میدانی کشور نشان دهد.

عبدالرضا نوه خان یکی از دوندگان گناوه است آه تو سالها و پس از آن ، این جهش می تواند یک رکورد در ایران باشد بد شاهزادگان ، ابراهیم ، پرستندگان و چند دونده دیگر می توانند وارد مسابقات شوند و نام گناوه در سراسر کشور طنین انداز شد انداز حذف کردن

دو و میدانی گناوه آه تو در مسابقات پارالمپیک و مسابقات جهانی ، پرچم ایران چندین بار برافراشته شد و باعث افتخار شهر ، استان و کشور آنها شد.

خسروانی در دو 100 متر نیک قهرمان جهان شد پرست حسینی ها در بازی های جهانی و پارالمپیک درخشیدند و این روند موفقیت ادامه داشت تا اینکه آخرین پارالمپیک ، امیر خسروانی ، پسر دیگر گناوه ، قهرمان پرش طول در توکیو ژاپن ، توانست طلای خالص را اضافه کند. جایزه ایران عزیز

امیر خسروانی ، جوان خوش آتیه و رعنا بندری آینده روشنی در پیش دارند و می توانند بار دیگر به حمایت مورد نیاز خود افتخار کنند.

من قبل از پارالمپیک مجروح شدم

امیر خسروانی به آنلاین گفت: “رقبای اصلی من از ازبکستان ، کوبا ، آذربایجان ، بلاروس و آلمان بودند و ما در مجموع 10 ورزشکار در این مسابقات بودیم.”

مدال طلای پارالمپیک توکیو افزود: “من می توانستم رکورد بالاتری از نظر رکوردها به ثبت برسانم ، اما متأسفانه قبل از پارالمپیک از ناحیه پای آشیل مصدوم شدم و مجبور شدم با پای مقابل مسابقه دهم. من اشتباه کردم اما موفق شدم رکورد بزنم. در پرش دوم هفت متر و 21 سانتیمتر بود.

هیچ رسمی پشتیبانی نمی شود

خسروانی گفت: من هیچ حرف خاصی برای گفتن در مورد مسئولان ندارم و هیچ انتظاری از مسئولان ندارم زیرا همیشه اینطور بوده است.

وی ادامه داد: من چندین سال است که ورزش می کنم و در بدترین شرایط تمرین می کنیم ، اما هیچ مسئولی از ما حمایت نکرده است.

وی گفت: به دلیل استاندارد نبودن پیست گناوه و زمین نامناسب ، من دچار جراحات شدیدی شدم و صدمات زیادی را متحمل شدم.

مدال طلای پارالمپیک با وجود مصدومیت / مقامات مورد حمایت قرار نگرفت

گناوه زیرساخت های لازم را ندارد

منتخبین دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به دلیل نبود زیرساخت های لازم در گناوه ، مجبور شدم به دور از خانواده و هزینه های زیاد برای آموزش و تمرین در شرایط سخت به شیراز بروم.

مدال طلای پارالمپیک توکیو یادآور شد: پس از بازیهای آسیایی 2018 ، نه مسئولان فدراسیون و نه شخصی با آنها تماس نگرفتند که بگویند آیا تمرین می کنند ، خواسته ای دارند یا نه.

تمام هزینه ها را از جیبم پرداخت کردم

وی ادامه داد: “تمام هزینه هایی که طی سه سال انجام داده ام ، فیزیوتراپی ، ماساژ ، تغذیه ، مربیگری و سایر هزینه ها از جیب خودم است.”

وی گفت: “من همه سختی ها را به عشق افراد خونگرم تحمل کردم و خدا را شکر می کنم که امروز نتیجه گرفتم و این مدال را به همه مردم به ویژه مردم خونگرم گناوه توصیه می کنم.”

مدال طلای پارالمپیک با وجود مصدومیت / مقامات پشتیبانی نشد

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو گفت: “امیدوارم نسل های آینده چنین مشکلاتی نداشته باشند و شرایطی را برای تمرین در امکانات خوب و دستیابی به اهداف خود در ورزش های لیگ ایجاد کنند.”

امیر خسروانی ورزشکار نابینایان و کم بینایان در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از گناوه در پرش بلند پارالمپیک توکیو تی. این دوازدهم که با حضور 10 ورزشکار برگزار شد ، موفق شدند چهارمین مدال طلای این مسابقات را با رکورد 7 متر و 21 سانتیمتر به کشور بیاورند.

دکمه بازگشت به بالا