گرشاسبی: بهبود کیفیت تصاویر تلویزیونی از مهمترین مطالبات هواداران است

گرشاسبی: بهبود کیفیت تصاویر تلویزیونی از مهمترین مطالبات هواداران است

رویداد برتر / خوزستان مدیرعامل باشگاه فرهنگ و ورزش فولاد خوزستان در دیدار با رئیس صداوسیمای مرکزی خوزستان ، یکی از الزامات اصلی هواداران فولاد و علاقمندان به ورزش استان را ارتقای کیفیت تصویر مسابقات داخلی این تیم عنوان کرد. به

حمیدرضا گرشاسبی در این جلسه اظهار داشت که صدا و سیمای خوزستان ثابت کرده است که به ورزش کمک می کند و با حضور و پیگیری آقای رحیمی مشخص شد که این سازمان دوازدهمین دوست فولاد است و اگر خدا بخواهد به ملاقات کمک کند انتظارات طرفداران را که مالک اصلی باشگاه هستند حذف کنید و کیفیت تصویر مسابقات فولادی را بالا ببرید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با استناد به وب سایت باشگاه فولاد گفت: “با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های منحصر به فرد ورزشگاه شهدای فولاد ، حیف است که نتوانیم تصویر خوب و روشنی ارائه دهیم. با استفاده از راهنمایی مشکل را حل می کنیم. مدیرکل و کارشناسان صدا و سیما ، و در این زمینه ، که مسئولیت جدی بر عهده ماست ، می توانیم مردم و طرفداران فولاد را با عکاسی بهتر خوشحال کنیم.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در بازدید از مجموعه باشگاه فولاد گفت: ورزشگاه شهدای فولاد یکی از مدرن ترین اماکن ورزشی استان است که به آن افتخار می کنیم. نکته مهمی که در این بازدید قابل توجه بود ، نگهداری خوب و دقیق ورزشگاه از ابتدا تا به امروز و همچنین برنامه های بسیار خوبی است که آقای گرشاسبی برای توجه به صدا و تصویر و ایجاد بیشتر آنها را مشاهده می کند. راحتی در طول آن روزهای بسیار امیدوار کننده ای است که باید قدر آنها را بدانیم ، و اگر خدا بخواهد ، ما مطمئناً از کمک به رادیو و تلویزیون دریغ نخواهیم کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا