خبرهای کلی

اختصاص ۵۰ هزار تن برنج وارداتی و هزار تن مرغ منجمد به لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرهاد زیویار وی با اشاره به مرکز تنظیم بازار لرستان سه شنبه شب با اشاره به اهمیت این ستاد گفت: این جلسه در قالب تنظیم نبض معیشت استان و تصمیم گیری در مورد کالاها و نیازهای اساسی مردم شکل می گیرد.

وی بر ضرورت و اهمیت تأمین و بازاریابی کالاهای اساسی در استان مانند گوشت قرمز ، طیور ، برنج ، مواد شوینده ، دامداری ، کودهای شیمیایی و … تأکید کرد و گفت که این مرکز در اختیار ما قرار داد. اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

استاندار لرستان با اشاره به نقش محوری مرکز تنظیم بازار استان اظهار داشت: در تهیه کالاهای اساسی ، سلسله مراتب رعایت شده و مکانیزم آن با توجه به نیازهای هر منطقه تعیین می شود که گاهی اوقات می تواند متفاوت از سایر مناطق باشد. مناطق و تحت نظارت نهادهای دولتی.

زیویار تأکید بر کامل بودن تصمیم گیری و برنامه برنامه ریزی مرکز تنظیم بازار گفت که نباید به شهرها اجازه داده شود راسا تصمیم بگیرید و مطابق سلسله مراتب با مرکز استان مشورت کنید تا بتوانید محصولات خود را صادر کنید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سیستم کنترل قیمت مرغ ، افزود: من فکر می کنم هرچه صفحه ابزارهای نظارتی را بالا ببریم ، مشکلات کمتری خواهیم داشت.

استاندار لرستان افزود: ما قرار نیست به اصطلاح با گرفتن و بستن کاری انجام دهیم و نیاز است که بازار روال معمول خود را تحت کنترل و نظارت طی کند.

زیویار هدف از نظارت اطلاع رسانی وضعیت تولیدکنندگان در مناطق مختلف استان و آشنایی با عملکرد آنها و همچنین شناسایی مشکلات آنها بود و اظهار داشت ؛ نظارت به این معنی است که چتر مسئولان باید همه را تحت پوشش قرار دهد تا پیش بینی ها دقیق بوده و اقدامات لازم در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد که نتیجه تصمیمات جلسات تنظیم بازار باید به موضوع ورودی های مربوط به تولید محصولات مختلف ، توزیع کالاهای اساسی و انگیزه معیشت مردم پرداخته شود.

استاندار لرستان اعلام کرده است که 50 هزار تن سهمیه برنج وارداتی را با قیمت مصوب به استان لرستان و 1000 تن مرغ منجمد را برای تنظیم بازار اختصاص می دهد که به صورت حرفه ای توسط نهادهای نظارتی توزیع می شود.

دکمه بازگشت به بالا