خبرهای کلی

انتخاب بهتر برای تیم ملی

تیم ملی برتری خود را برابر کره جنوبی با تساوی حفظ کرده است ، اما فراموش نکنیم که در بازی خانگی مقابل کره دو امتیاز را از دست دادیم و حالا باید به فکر حفظ برتری در کره جنوبی باشیم و این بازی باید به این شکل تلقی شود. حیاتی. ”

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه ورزش ایران او نوشت: “دراگان اسکوچیچ می تواند دوباره تعداد بازی های برنده را حساب کند و این تساوی خانگی را با آنها پشت سر بگذارد و در مورد آمار بدون شکست صحبت کند ، یا تصور کنید که برخی ممکن است بخواهند پست سرمربیگری تیم ملی ایران را از دست بدهند ، اما این کلمات کار کنفرانس های مطبوعاتی است. او می آید و می رود و همچنین مسائل مهمتری در زمین وجود دارد که کار مربی را روشن می کند. کار انتخاب بهتری نسبت به شمارش است. اسکوچیچ مانند یک فرد ثروتمند شده است که پول خود را هر بار حساب می کند زمان.

با این کنایه ، باید درباره تیم ملی نوشته شود که خط میانی معجزه آسا ممکن است در فاصله نامعقول از خط دفاعی قرار داشته باشد و رابطه آن با خط حمله تعیین نشده و نه تنها دور بلکه ناهماهنگ نیز باشد.

با کمال تعجب ، سعید عزت اللهی ، هافبک دفاعی تیم نیز باید در دفاع و حمله کار می کرد و اگرچه او بهترین بازیکن زمین بود ، اما این سوال که چرا هافبک بعدی برای تعیین وظایف دو جانبه در کنار او بود تا ملی پوش باشد. بازیکن تیم؟ مسئولیت های سعید تعریف نشده بود ، اما او چاره ای نداشت جز این که دو بار را بر دوش بکشد.

دفاع متفرقه هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارد. ترکیب محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده بهترین انتخاب برای تیم ملی نیست و سرمایه گذاری اسکوچیچ در ایجاد مرکز دفاعی با این دو نفر بیننده را بیش از پیش تردید می کند. یکبار خلیل زاده مجبور شد پشت مهاجم حریف و دوباره پشت سر کنعانی ها بدود.

تیم ملی هنوز در خط دفاع به نتیجه قطعی نرسیده است. اگرچه صادق محرمی پشتیبان اصلی جناح راست است ، اما هنوز رهبر تیم ملی نشده است و اسکوچیچ هر بار در جناح چپ خط دفاع تصمیمات جدیدی می گیرد.

تعویضی که موقعیت وحید امیری را تغییر می دهد تبدیل به یک تعویض مکرر برای تیم ملی شده است و بعد از مدتی ممکن است حریفان ما در میانه بازی به ما یادآوری کنند که تغییر پست وحید امیری با تعویض در خط هافبک و تغییر در دفاع چپ

تبادلات دراگان اسکوچیچ شگفت انگیز بود. به طور خاص ، دو تعویض دیرهنگام در دقیقه 90 که باید زودتر انجام می شد ، شانس برنده شدن ایران را افزایش می داد. تعویض سردار آزمون نمی تواند برای تیم ملی یک تصمیم ممنوع باشد ، حتی در روزی که او پاس می دهد یا یک گل به ثمر می رساند. تغییر خط حمله می تواند بازی تیم ملی را تغییر داده و خط حمله را از قفل بسته شده به پای مهاجم آزاد کند. با این حال ، به نظر نمی رسد اسکوچیچ باور داشته باشد که کریم انصاری ، فرد و مهدی قائدی می توانند تاریخ بازی را نیز تغییر دهند.

در بازی سردار آزمون ، بدون تعارف ، باید به غروری که ناخودآگاه در او بوجود آمده نگاه کرد. تعویض او می تواند تیم را به سمت دیگری هدایت کند ، به عنوان مثال ، در دیدار با کره ، می تواند پیروزی را به ارمغان بیاورد.

“تیم ملی برتری خود را حفظ کرده است ، اما فراموش نکنیم که در بازی خانگی مقابل کره دو امتیاز را از دست دادیم و اکنون باید به حفظ برتری در کره جنوبی فکر کنیم و این بازی را سرنوشت ساز بدانیم.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا