خبرهای کلی

ایران صدرنشین گروه A شد

امشب (پنجشنبه) تیم فوتبال کشورمان که ساعت 20:15 در ورزشگاه زابل دبی میهمان امارات بود ، موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست دهد و به بالای جدول گروه A صعود کند.

در 15 دقیقه ابتدایی بازی ، هر دو تیم تقریبا هیچ شانسی برای گلزنی نداشتند. در دقیقه 16 ، مهاجمان پیراهن قرمز تیم فوتبال ایران توانستند در نیمه راه برت فنمارویک سرمربی تیم ملی امارات متحده عربی بایستند ، اما این حمله منجر به بی توجهی بازیکنان ایرانی نشد.

در دقیقه 29 مدافع امارات اشتباه کرد که شاگردان “درگان اسکوچیچ” خود ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را به گل اول رساند اما مهدی طارمی نتوانست توپ را بزند تا بدون گل مساوی شود. به در دقیقه 38 حمله زیبای طارمی در خط حمله سردار آزمون را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه آزمایشی توسط خط دفاعی امارات دفاع شد.

در دقایق پایانی نیمه اول فشار تیم ایران روی دروازه امارات افزایش یافت اما حملات تیم فوتبال ما تنها در نیمه اول با تساوی به پایان رسید. محمد العطاس و نورافکن نیز در این نیمه کارت زرد دریافت کردند.

در اوایل نیمه دوم ، اسکوچیچ نورافکن را از زمین بیرون کشید تا با وارد کردن علی قلی زاده ، علاوه بر جلوگیری از اخراج ، فاز تهاجمی ایران را تقویت کند. در ابتدای نیمه ، تیم ایران بهتر شروع کرد و توانست چندین موقعیت نیم و نیم را خلق کند ، اما هیچ یک به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 60 ، Ali Makhhot با یک حرکت باورنکردنی در میانه میدان تقریباً اختلاف تیم میزبان را کاهش داد ، اما خلیل زاده اجازه نداد توپ از کنار او عبور کند. به دقایقی بعد ، VAR به ایران کمک کرد و این کمین اعلام شد که برای پایان دادن به موقعیت ضربه آزاد هر دو امارات و بازگرداندن خلیل زاده به زمین ، کمین اعلام شد.

بعد از 70 دقیقه ، چند چالش سریع و موفق و به دنبال آن شوت سردار آزمون از بیرون محوطه جریمه ، ممکن است منجر به گل دیگری برای طارمی شود. تیم فوتبال ما این فرصت را دید که دروازه اش را به خوبی شوت کند وقتی دروازه بان جلو آمد و توانست دروازه امارات را باز کند.

طارمی در دقیقه 79 با یک شوت مستقیم در جلوی دروازه بعد از یک توپ بلند از وسط ، ضربه فوق العاده ای را به ثمر رساند ، اما یکی از مدافعان میهمان در آخرین ثانیه وارد زمین شد و آن را به كرنر رساند. در دقیقه 84 حمله خطرناک امارات به تساوی بازی نزدیک شد اما سباستین نتوانست از موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 88 طارمی موفق شد با ترفند ویژه خود بار دیگر پنالتی را از امارات دریافت کند. به سردار آزمون فرصتی داده شد تا شرایط را تغییر دهد.با این حال ، علی خصیف یک سیو دیدنی داشت. تلاش امارات برای تساوی در این بازی ناموفق بود ، بنابراین ایران می توانست با همان گل طارمی در این دیدار پیروز شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند ، شجاع خلیل زاده ، محمد حسین کنعانی زادگان ، امید نورافکن (علی قلی زاده) ، صادق محرمی ، سعید عزت اللهی ، احمد نوراللهی ، وحید امیری ، علیرضا جهانبخش (احسان حاجوسفاز) ، مهد

ترکیب تیم فوتبال امارات:

علی خاص ، شاهین عبدالرحمان ، محمد العطاس ، بندرالاحبابی ، محمود خمیس ، عبدالله حمد ، مجید حسن ، عبدالله رمضان ، خلیل ابراهیم (محمد جمعه) ، فابیو ورجینیو دلیما و علی ماخوت.

در دیدار گروهی امروز در گروه A ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با نتیجه 2-1 سوریه را شکست داد.

هر دو تیم فوتبال عراق و لبنان چند ساعت پیش مقابل یکدیگر بازی کردند و در نهایت نقشه ای بدون گل زدند.

در حال حاضر تیم فوتبال ما با 9 امتیاز معتبر در بالای جدول گروه ها قرار دارد. تیم کره جنوبی نیز با 7 امتیاز در مکان دوم قرار دارد. تیم های امارات ، لبنان و عراق با دو امتیاز سوم ، چهارم و پنجم جدول بودند. تیم سوریه نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

تیم فوتبال کشورمان در هفته چهارم لیگ قرار است شنبه 20 مهرماه ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی باشد.

دکمه بازگشت به بالا