ورزش

تقسیم امتیازات میان غول‌های آسیا/ صدرنشینی ایران حفظ شد

به گزارش رویداد برتر ؛ تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی امروز ساعت 17:00 و به مقدماتی رفت قهرمان جهان 2022 .ر ورزشگاه آزادی تهران با این موضوع مخالفت کرد مسابقه این امر منجر به تساوی یک به یک برای تقسیم امتیاز شد.

بازی با اشتباهات زیاد هر دو تیم آغاز شد و توپ در وسط زمین از دست رفت. کره ای ها می خواستند با برنامه ریزی حملاتی از اعماق دفاع ایران و با اتکا به توانایی های سان هیونگ مین به گل برسند و ایران نیز برنامه هایی برای طارمی ، آزمون و قلی زاده داشت. در دقیقه 11 سر هوانگ یو جو به طرز خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. چهار دقیقه بعد ، تیم ایران اولین حمله را برنامه ریزی کرد ، اما ضربه علیرضا جهانبخش راهی برای دروازه میهمان پیدا نکرد. بازیکنان تیم میهمان با تعویض چندین پاس و استفاده از همه مکان های داخل زمین ، ایران را مجبور کردند برای چند دقیقه عقب نشینی کند. در دقیقه 27 طارمی و آزمون با هم کار می کنند ایران در موقعیت خوبی قرار دهید که این شانس با تاخیر طارمی از دست رفت. در دقیقه 42 پاس دیدنی پشت مدافعان و احمد نوراللهی ضربه ای به تارمیت زد اما او نتوانست به سود مورد نیاز دست پیدا کند و پس از آن دروازه بان کره با دو واکنش عالی مانع از گل زدن آزمون و طارمی شد. سرانجام ، نیمه اول این دیدار حساس تساوی بدون گل آنها مرا همراهی کردند.

802

در نیمه دوم کره جنوبی توانست خیلی سریع گلزنی کند. سان هیونگ مین ستاره کره جنوبی در تاتنهام است انگلستان بازی ها از فضای پشت مدافعان استفاده کردند و خطای صادق محرمی به محوطه جریمه ایران رسید و با ضربه فنی اولین گل را به ثمر رساند بازی او گل زد. برای جبران ، اسکوچیچ علی قلی زاده با امید نورافکن تعویض شد زمین کرد. نورافکن به دفاع چپ رفت و وحید امیری به جای قلی زاده نیروی تهاجمی ایران را در جناح افزایش داد. ایران از دقیقه 65 حملات خود را افزایش داد. در دقیقه 67 شوت محکم عزت الهی به تیر عمودی کره برخورد کرد. در دقیقه 76 برنامه های ایران جواب داد و ایران با ضربه سر جهانبخش بازی را به تساوی کشاند. حرکت سردار آزمون برای تعقیب توپ و ارسال پاس در نزدیکی خط دروازه کره جنوبی به جهانبخش قابل تحسین بود. پس از آن گل ، ایران کمی عقب نشینی کرد و کره جنوبی فشار زیادی روی گلزنی در دقایق پایانی وارد کرد ، اما در نهایت ، این فشار به جایی نرسید. خطرناک ترین موقعیت کره جنوبی در دقیقه 92 اتفاق افتاد که بیرانوند ضربه کره جنوبی را مهار کرد و اجازه نداد حریف برای کسب امتیاز در بین غول ها برنده شود. آسیا تقسیم و تیم ایران با 10 امتیاز برتری دارد جدول ماندن.

داوراحمد الکاف از عمان

ایران: علیرضا بیرانوند ، صادق محرمی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، شجاع خلیل زاده ، سعید عزت اللهی ، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) ، احمد نوراللهی (90- میلاد سرلک) ، مهدی طارمی ، وحید امیری ، علی قلی زاده

مربی: دراگان اسکوچیچ

کره جنوبی: کیم سونگ گیو ، لی یانگ ، کیم مین جائه ، یونگ وویونگ ، هوانگ اینبئوم ، سان هیونگ امین (کاپیتان) ، لی جه سونگ (82-لی دونگ گیونگ) ، هوانگ هی چان ، هونگ چول ( 70-Kim Jongun) Na Sanghu) و Kim Jong Un

مربی: پائولو بنتو

دکمه بازگشت به بالا