ورزش

خط و نشان کشیدن مهدوی‌کیا برای تیم میزبان

شفاف گفت: مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم فوتبال امید پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل لبنان در رقابت های مقدماتی آسیا، گفت: به نظر من خیلی خوب بازی کردیم و از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و می توانستیم بازی کنیم. در این کوارتر سه گل زد.” فراموشش کن. همانطور که انتظار می رفت در کوارتر اول به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم. می خواستیم در نیمه دوم گل دوم را بزنیم که یک پنالتی دیگر را از دست دادیم و در نهایت گل دوم را به ثمر رساندیم. هدف ما سه امتیاز برای رسیدن به این هدف بود.

سرمربی تیم ملی امید درباره عملکرد تیمش گفت: از تیمم راضی هستم. ما خیلی خوب بازی کردیم. هر دو نیمه را مدیریت کردیم. بیشتر بازی در اختیار ما بود. خوب بازی کردیم و توپ را به خوبی در اختیار داشتیم. در نهایت هدف ما سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

تیم او در مورد بازی اخیرش مقابل تاجیکستان گفت: “فکر می کنم بازی بسیار خوبی خواهد بود، زیرا تاجیکستان تیم خوبی است.” ما قطعا می خواهیم تاجیکستان را شکست دهیم. فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود زیرا تاجیکستان بازیکنان خوبی دارد. امیدواریم در این دیدار نیز پیروز شویم.

تیم ملی امید ایران در دومین دیدار مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه دو بر صفر لبنان را شکست داد و همچنان در گروه B آسیا صدرنشین است.

شاگردان مهدی مهدوی کیا با این پیروزی پس از دو بازی 6 امتیازی شدند و در آستانه صعود به مرحله بعدی مسابقات قرار گرفتند.

تیم ملی در اولین دیدار با 4 گل نپال را شکست داد. این تیم در سومین و آخرین دیدار از رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا که یکشنبه 8 آبان در ورزشگاه دوشنبه برگزار می شود به مصاف تاجیکستان می رود.

این مسابقات در 11 گروه برگزار می شود که 11 تیم برتر فینال و همچنین “4 تیم برتر دوم” و ازبکستان (میزبان) در فینال ژوئن 1401 شرکت خواهند کرد.

برنامه دیدارهای باقی مانده تیم ملی امید به شرح زیر است:

یکشنبه 30 نوامبر

لبنان – نپال / به وقت محلی 16:00 (به وقت تهران 14:30) – ورزشگاه دوشنبه

ایران – تاجیکستان / به وقت محلی 19:00 (تهران 17:30) – ورزشگاه دوشنبه

دکمه بازگشت به بالا