رویدادها

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه برنامه برخورد با خودروهای تیرانداز بر اساس نیاز مردم از هفته آینده اجرا می شود ، گفت: این کار کار نمی کند و ما به شدت با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش رویداد برتر ، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح رصدخانه فرایندهای تجاری هوشمند پلیس گمرک ، هدف پلیس امنیت اقتصادی را مقابله با باندهای قاچاق به ویژه در پایگاه های رسمی عنوان کرد و گفت: اقتصاد به طور چشمگیری در حال کوچک شدن است.

وی با اشاره به اینکه برآوردها نشان می دهد بیشتر قاچاق کالا از یک منبع رسمی انجام می شود ، افزود: امروز موضوع نظارت هوشمند پلیس بر روند تجارت گمرک باز شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی مقررات و قوانین نیازی به بازدارندگی ندارند و نیاز به اصلاح یا اصلاح دارند ، تصریح کرد: مقامات باید برای رفع ضعف قانون وارد عمل شوند ، پلیس از دریانوردان و دریانوردان حمایت می کند و مرزبانان بارها اعلام کرده اند که عملکرد آنها به پایان رسیده است. توسط مرزبانان..

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس با اشراف سرویس مخفی در انجام وظایفی که به آنها محول شده است ، قانون را اجرا می کند و روح محافظه کاری و اطمینان خاطر در این معنا ندارد ، افزود: نظارت بر اطلاعات سایر ابزارهای جامع از همه جانبه آماده است. پایگاه داده و سیستم های هوشمند

این افسر ارشد پلیس با بیان اینکه استقرار گمرک پلیس ، مدیریت را در جلوگیری از فساد تقویت می کند ، افزود: “کار پلیس امنیت اقتصادی بسیار خوب و قابل تقدیر است ، اما از این ماه آنها هر ماه به پلیس گزارش می دهند.” به زودی شاهد پیشرفت چشمگیر و چشمگیری در اجرای ماموریت های محوله به صورت ماهانه خواهیم بود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: همانطور که ما برای آزادسازی مناطق اشغالی برای شهادت می جنگیم ، امروز اهمیتی ندارد ، مبارزه با قاچاق وظیفه ماست ، اما وسایل و زیرساخت های ما نیز باید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک باید به نفع کارشناسان اتاق فکر هوشمند و هدفمند عمل کند ، گفت: البته ، اگر پایگاه داده ای از ابزارهای دیگر به کار گرفته شود ، این موضوع به نتیجه گیری زیر می انجامد: علاوه بر این ، افراد هوشمند مسئول نظارت پلیس بر جغرافیای سرزمینی خود کنترل مناسب را اعمال می کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: نتایج کار باید در وضعیت بازار ، به ویژه در بخش تولید ، نه تنها در گمرک ، قابل مشاهده و ملموس باشد ، که همانطور که گفته شد ، با پاسخگویی به سایر ابزارها ، به ویژه هنگام بحث در مورد پایگاه داده ، می توان به آن دست یافت. در این زمینه همکاری کنند ، آنها باید در هر صورت پاسخگوی سیستم و خزانه باشند و این ادعا از سوی پلیس مشروع و جدی است. “

به گزارش وب سایت پلیس ، وی با اشاره به اینکه نقش پلیس امنیت اقتصادی مانند یک لوکوموتیو است که با هدف گذاری و کارکردن هدفمند و صحیح کلیه دارایی ها و موسسات مسئول ، با استفاده از همه ظرفیت های موجود ارائه می شود ، افزود: بستر مناسبی فراهم شده است که منجر به گسترش صلح اقتصادی در جامعه

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا