استان ها

رسانه ها در اطلاع رسانی و کنترل بیماری کرونا در استان نقش مهمی ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر در کاسوین; دومین همایش نمایندگان استان سراج روز پنجشنبه منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مجیده حلاج زاده مدیر مرکز مشاوره خدمات ایرانیان خارج از کشور، رستمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساداتی نژاد مدیر کل سراج روزانه کشور در هتل ورزش قزوین برگزار شد.

محمد رستمی. معاون فرهنگی و رسانه ای اداره ارشاد اسلامی استان قزوین در این همایش گفت: رسانه ها باید به عنوان مرجع معتبری در بین مردم پذیرفته و مورد اعتماد قرار گیرند.

وی افزود: تقویت توان مالی و اقتصادی رسانه ها بدون شک راهگشای موثری است و در این میان توزیع عادلانه تبلیغات در بین مطبوعات گامی در جهت حمایت از فعالان رسانه ای است.

88

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: رسانه های استان در زمان تاج گذاری بسیار چابک بودند و با اطلاع رسانی مستمر می توانستند نقش موثری در همراهی مردم داشته باشند. و به مبارزه با این بیماری کمک می کند.

رستمی گفت: قزوین به دلیل ظرفیت و موفقیتی که در ایام تاج دارد از سوی وزارت بهداشت به عنوان پایلوت برای اجرای طرح کنترل هوشمند تاج انتخاب شد و محدودیت ها به صورت هوشمندانه اعمال می شود تا کسب و کار تعطیل نشود و پروتکل ها کاملا رعایت شود. به.

وی افزود: از آنجا که واکسیناسیون کمی بیشتر به طول انجامید ، مطمئناً این طرح هوشمند می تواند در کاهش خسارات ناشی از تاج م effectiveثر باشد و ضروری است که رسانه ها برای ادامه این برنامه با هم همکاری کنند تا مشکلات و کاستی ها قابل اجرا باشد. “شرایط

99

رستمی درباره مشکلات و چالش‌های فضای مجازی گفت: به هر حال این فضا هم فرصت است و هم تهدید و باید بتوانیم گروه‌های مختلف را آموزش دهیم تا آسیب‌های این حوزه را کاهش دهیم و از آن توان برای رسیدن به هدف خود استفاده کنیم. اهداف از رسانه ها. «ما استفاده می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا