ورزش

وعده مدیر پرسپولیس به یک پیشکسوت برای اجاره منزل و تامین شغل

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر ، سید مجید صدری امروز یکشنبه در دفتر خود در باشگاه با منوچهر شفقاتیان ملاقات کرد و به او قول داد که برای رفع مشکل مسکن و اشتغال تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

شفقاتیان بازیکن سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال به دعوت رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در ستاد پرسپولیس با وی ملاقات کرد. این دیدار حدود 40 دقیقه به طول انجامید و شفقاتیان این فرصت را داشت تا در مورد مشکلات شخصی خود با مدیر باشگاه صحبت کند.

این پیشکسوت فوتبال که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند ، گفت: “من این را مدیون پرسپولیس هستم.” یکی از افتخارات و سرمایه های من این بازی در پرسپولیس است. این میراثی که نسل قبلی به ما و از ما به نسل جدید منتقل کرد ، نوری است که هرگز خاموش نمی شود.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات ، یکی از شادی های من بازی ها و پیروزی های پرسپولیس است. تیم فعلی می تواند قهرمان آسیا باشد و هر سه جام خانگی را کسب کند. شرایط بسیار دشوار است ، اما تیم ما از ظرفیت و توانایی برای کسب همه جام ها برخوردار است.

شفقاتیان که در کلاس های آموزشی نیز شرکت می کرد ، درباره مسائل فنی مربوط به دیدار حساس پرسپولیس و الهلال صحبت کرد و افزود: “من به موفقیت بازی مقابل الهلال خوشبین هستم.” آنها تیم بسیار خوبی دارند و از بازیکنان گران قیمت برای بالا بردن کیفیت بازی خود استفاده کرده اند ، اما با افکار و ذهنیتی که در پرسپولیس مشاهده شد ، ما شانس خوبی برای موفقیت در این بازی خواهیم داشت. بازیکنان ما باید در هر دقیقه از بازی متمرکز و باهوش باشند و از حداقل فرصت استفاده کنند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا