اقتصادی

گره ترخیص کامیون‌های رسوبی باز می‌شود؟

بر اساس آخرین آمار ، بیش از 6000 کامیون وارداتی به مقامات گمرک کشور واریز شده است که قرار بود بلافاصله پس از رسیدن عدالت سفارش داده شود ، اما هنوز ادعاهای متناقضی در مورد آن وجود دارد و مشخص نیست که این مشکل کجا و چه زمانی است به

به گزارش رویداد برتر ، در پی تصمیمات اتخاذ شده و ورود قوه قضائیه به پرونده بارگیری و تخلیه کامیون های کم تحرک گمرکات کشور ، مقرر شد حدود 6000 کامیون وارداتی تا پایان آنلاین لغو شود اما به نظر می رسد این مشکل. حدود 1300 کامیون رسوبی از گمرکات تهران.

در اواخر مردادماه ، مقامات گمرک اعلام کردند که در 36 گمرک ایران حدود 3600 کامیون رسوبی وجود دارد که مشکلات زیادی در ترخیص آنها وجود داشته است و در این راستا نام دستگاه های مختلف به عنوان مقصر اصلی ترخیص کالا از گمرک اعلام شد. به از این کامیون ها

فرامرز مداح ، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به رویداد برتر گفت: یکی از دلایل اصلی اجازه کامیون ها این است که منبع ارزی که قبلاً توسط واردکنندگان خریداری شده بود شفاف نبود و در صورت برطرف شدن این مشکل ، کامیونداران ناوگان خود را ارتقا می دهند.

البته رانندگان کامیون و اتحادیه های آنها مشکلات متعددی از جمله ناسازگاری ، عدم برنامه ریزی و مقاومت برخی از افراد برای تسریع در نوسازی ناوگان را به عنوان بزرگترین موانع و مشکلات ترمیم کامیون های رسوبی وارداتی در گمرکات کشور گزارش کرده اند ، اما سرانجام دادستانی دفتر را آغاز کرد. وی از ترخیص این کامیون های ترخیص شده در گمرک کشور از گمرک خبر داد.

بر این اساس ، تا سه هفته ، یعنی تا پایان ماه اکتبر ، قوه قضائیه به مقامات ذی صلاح مهلت داده است تا موضوع را حل کنند.

در همین راستا ، مقامات گمرک اعلام کردند که در مهلت سه هفته ای که دادستان برای ترخیص این کامیون ها از گمرک تعیین کرده است ، همه کامیون های رسوبی ، شامل بیش از 6000 نوع کامیون ، از گمرک در کشور ترخیص می شوند.

اکنون اما به نظر می رسد اظهارات و ادعاهای ضد و نقیضی در این زمینه مطرح شده است. کامیون های رسوبی نمی توانند به موقع حساب شوند زیرا مهرداد ارونگی ، معاون وزیر گمرک ایران ، اخیراً گفته است: بر اساس آخرین گزارشات ، تعداد کامیون های رسوبی 9 گمرک است بیش از 6000 خودرو و بیش از 1300 کامیون وارداتی از این قبیل در حال حاضر در تهران واریز شده است. آداب و رسوم به تنهایی یا در شهریار سابق.

وی افزود: بر اساس پیگیری های گمرکی واردکنندگان کامیون های رسوبی توسط مقامات گمرک تهران ، همه شرکت ها اعلام کرده اند که آماده تمیزکردن کامیون های خود تا پایان مهرماه سال جاری هستند.

در حالی که این بیانیه امیدوار کننده به نظر می رسد ، این واقعیت که نام دیگر کامیون ها ذکر نشده است به این معنی است که تفاوت قابل توجهی بین وعده ها و آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد و 6000 1300 کامیون رسوبی گزارش شده نیازی به حساب ندارند ، و شاید فقط رسوبی. در صورت تلاش همه مقامات

البته باید منتظر ماند و دید قوه قضاییه چگونه با این سهل انگاری و مجرمان ترخیص کامیون های وارداتی مانده در گمرک کشور برخورد می کند و مشکل و مرکز اصلی این کامیون ها چیست؟

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا