جامعه

ارزش افزوده برای علوم پسامدرن چند رشته‌ای و علوم مدرن میان‌رشته‌ای ایجاد شود

به گزارش شفاف طی حکمی از سوی دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس، دکتر امین میرزا بروجردیان در سمت ریاست مرکز تحقیقات مهندسی راه و ترابری دانشگاه و دکتر حسن دانایی فرد در سمت ریاست مرکز مطالعات مدیریت ابقا شدند. و فناوری. توسعه “برای دو سال دیگر.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در این احکام آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال، با ایمان و عمل به آموزه‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی و پیروی از راه شهدای راه اسلامی، با برنامه‌ریزی، سخاوتمندی و توسل به زور. شما همکاران دلسوز، متعهد و متخصص خواهید بود.» گام دوم انقلاب «در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ارتقای علمی دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی تلاش جهادی کنید. .

ایجاد تحولی برای تبدیل دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاهی نسل چهارم با مأموریت های آموزشی، پژوهشی، توسعه علمی و توسعه اقتصادی فعال و با هدف تعیین اهداف راهبردی برای ارتقای حرکت اقتصادی کشور با ترویج و پاسداری از فرهنگ اسلامی و ایرانی. ماهیت و ایجاد ارزش افزوده از طریق روش‌های مناسب علوم پست مدرن چند رشته‌ای و علوم میان‌رشته‌ای مدرن برای تربیت دانشمندان اخلاق‌گرا، حرفه‌ای، کارآفرین در اقتصاد رقابتی کشور و جهان، همراه با روش‌های واقعی و مجازی، برای موفقیت ضروری است. ” او مسئول وظایف خود است».

دکمه بازگشت به بالا