خبرهای کلی

انتقاد وزیر ورزش و جوانان از وضعیت مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدحمید سجادی شنبه شب در جمع هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار داشت: کارگروه ویژه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ورزشی این شهرستان تشکیل شده بود. ثروت گام به گام گزارش و ارائه می شود.

وی به آسیب های سیل در پلدختر در فروردین 98 اشاره کرد و افزود: در زمان بحران اواخر تیرماه سال جاری برای خدمت به مردم و خدمات رسانی وارد پلدختر شدم و از عمق این آسیب ها اطلاع دارم و این آسیب ها بر پلدختر تاثیر گذاشت. مجموعه ورزشی.” سیل به شدت آسیب دید و از هیچ چیز استفاده نشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر همین اساس با علم به اینکه تحصیل ورزش در پلدختر زمان و زمان خاصی می طلبد، اکنون صرفا برای رعایت ادب و احترام به این شهرستان آمده ام.

سجادی در خصوص تجهیز اماکن ورزشی پلدختر به تجهیزات اولیه قول مساعد داد و افزود: بازدیدها و بررسی ها نشان داده است که از تمام کمبودها، مشکلات و کاستی های ورزش پلدختر مطلع هستم و این نیازها به طور کلی در شهرستان ها و حومه پلدختر بررسی می شود. “خاص خواهد بود.

وی یادآور شد: ارزیابی کمبودها و مشکلات ورزشی در هر منطقه یکسان است و با توجه به نیازسنجی، پروژه های مربوطه بر اساس منابع موجود تهیه می شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بر اساس طرح پهنه بندی، اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام با حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی است، اما شروع اجرای پروژه های مورد نیاز مناطق مختلف در صورت لزوم عادلانه به نظر می رسد.

سجادی با بیان اینکه در تخصیص منابع و توسعه زیرساخت ها تبعیض وجود ندارد، گفت: در یازدهمین سفر استانی و حضورم در استان لرستان قصد سفر به پلدختر را نداشتم اما این کار را انجام دادم. سفر برای بررسی مشکلات ورزشی. تغییرات پس از سیل.

وی گفت: زمین چمن این ورزشگاه به دلیل بازدید میدانی از مجموعه ورزشی «پلدختر» در «شهید سرملیان» برای مردم شهر نامناسب و زیبا نیست.

دکمه بازگشت به بالا