اقتصادی

حمایت از اشتغالزایی های خرد در حوزه مددجویان

حمایت از اشتغال خرد در حوزه مددجویان

رویداد برتر/ قم مدیرکل کمیسیون کمک های استان کومی خواستار پیوند طرح های مشترک این نهاد و سازمان جهاد کشاورزی استان برای حمایت از اشتغال خرد بدون نیاز به سرمایه شد.

حسن مسعودیان راد مدیرکل کمیسیون امداد استان قم در دیدار با عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به زمینه های مشترک اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: تلاش کنیم از تعطیلی مشاغل جلوگیری کنیم. و انحرافات در استان.
وی با انتقاد از شعار و عملکرد شهرسازی تاکید کرد: اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم نیازمند توسعه روستاها هستیم.
مسعودیان راد با اشاره به اینکه روستاهای قم باید از نظر اشتغال خرد به عنوان روستاهای نمونه کشور معرفی شوند، افزود: اگر روش دامپروری و کشاورزی در استان تغییر کند، فرصتی برای شروع و شروع مشترک فراهم می شود. حمایت از اشتغال غیر سرمایه ای “
مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این نهاد آمادگی دارد نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل کشاورزی و دامداری را بدون نیاز به سرمایه تامین کند، خواستار پیوند برنامه های مشترک کمیسیون کمک و جهاد کشاورزی استان شد. به برنامه ای که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تهیه شده است.
وی خواستار برنامه ریزی مشترک برای افزایش دلخوری استان شد و خاطرنشان کرد: استان قم باید در این زمینه الگوی کشور باشد.
در این جلسه عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قمی نیز با استقبال از حضور دکتر مسعودیان راد در کمیسیون مددکاری استان گفت: آمادگی داریم با نهاد مقدس کمیسیون امداد در زمینه اشتغال و دانش و فناوری همکاری کنیم. انتقال به مشتریان با استعداد “
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا