ورزش

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی سمای بیرجند

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه دانشکده سما مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به نام شاگرد زنده یاد امیرمحمد صدیق پور، برای این دانشجو به خاطر زحمات ارزشمند خانواده گرانقدر صدیق پور که بخش عمده ای از هزینه های تجهیز آزمایشگاه را تامین کرده است، آرزوی علو درجات دارد. همان معاونت و مسئولین مربوطه.


بیشتر بخوانید:

به بیش از 140 آزمایشگاه و کارگاه در خراسان جنوبی خدمات ارائه می دهد


وی دانش آموزان امروز را آینده سازان کشور دانست و گفت: باید قدردان این سرمایه گذاری های ارزشمند باشیم.

راه اندازی آزمایشگاه مرکزی سما بیرجند

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی و واحد بیرجند از استعداد و هوش دانشجویان بیرجانی تقدیر کرد و گفت: باید تلاش کنیم این استعدادها را به خوبی پرورش دهیم و مدیریت کنیم.

هاشمی با اشاره به تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویکرد جدید دانشگاه بر روی فعالیت های مهارتی و مهارتی تمرکز خواهد کرد. دانش محور اهمیت روزافزون می یابد و رسالت چشم انداز دانشگاه به سمت آموزش های عمومی و مهارتی تغییر یافته است.

در این مراسم عطاءالله اژدری معاون آموزش همگانی و توسعه مهارت دانشگاه آزاد اسلامی نیز در خصوص جان باختن دلخراش یک دانش آموز صادق و پرتلاش در مدارس سما بر اثر بیماری گفت: مرکز را فراهم کردند با تشکر. من و شما قدردان آن هستیم

راه اندازی آزمایشگاه مرکزی سما بیرجند

وی با اشاره به افزایش بیش از 60 درصدی دانش آموزان سما در بیرجان گفت: برای ارتقای سطح کیفی آموزش مدارس تلاش زیادی می کنیم و خوشبختانه موفقیت های ارزنده ای کسب کرده ایم.

به گزارش آنا، در این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از واحدهای مختلف مدارس سما بازدید و از زحمات کارکنان این مجتمع و خانواده صدیق پور قدردانی کرد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا