ورزش

 سردار همین زمستان به لیون می رود/عکس

به گزارش خبرگزاری اینترنتی، اخبار و گمانه زنی ها درباره تیم آینده سردار آزمون بیش از هر زمان دیگری چند برابر شده است. مهاجم ایرانی تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و حالا آستین خود را برای جذب این بازیکن برای فصل نقل و انتقالات ژانویه به تن کرده است.

وبسایت لیگ روسیه به نقل از پرس فرانسه نوشت، زنیت آماده است این تست را به قیمت 8 میلیون یورو در زمستان امسال بفروشد و مهاجم زنیت در حال نزدیک شدن به انتقال به لیون فرانسه است.

به گفته این منبع، زنیت حاضر است تست را به مبلغ 8 میلیون یورو در زمستان بفروشد تا در تابستان 2022 که قرارداد بازیکن ایرانی با این باشگاه به پایان می رسد، به صورت رایگان ضرر نکند. پیش از این به نظر می رسید که آزمون تمایلی به تمدید قرارداد خود با قهرمان روسیه ندارد.

  سردار زمستان امسال به لیون می رود / عکس

او نوشت: لیون برای جذب سردار در اواسط این فصل جدی است زیرا بسیاری از مهاجمان این تیم به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا برای مدتی از چارچوب خارج خواهند شد. به یاد بیاورید که چند روز پیش، علاقه لیون به این تست توسط جونینیو پرنامبوکانو، مدیر ورزشی باشگاه نیز تایید شد.

این در حالی است که تیم هایی مانند بایرلورکوزن و لیون در تابستان امسال حاضر به توجیه مهاجم ایرانی بودند که زنیت با آن مخالفت کرد و حالا قهرمان روسیه حاضر است 12 میلیون یورو ضرر کند. فروش تست به لیون با 8 میلیون یورو.

آزمون از سال 2019 برای زنیت و پیش از این برای روبین کاران و روستوف بازی می کند. فصل گذشته، این مهاجم 24 بازی در لیگ برتر روسیه انجام داد و 19 گل (سه گل از یک پنالتی) به ثمر رساند و دو پاس گل داد. او در فصل 2021/2012 در 12 بازی در لیگ برتر به میدان رفت و 7 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد.

وب سایت spbdnevnik نیز هنگام انتشار این خبر اظهارنظر جدیدی کرد. زنیت علاقه مند به خرید الکسی میرانچوک، هافبک آتالانتا است. جذب این گزینه به قهرمان روسیه منتفی نیست و حتی ممکن است طرفین در ازای سردار آزمون با هافبک روسی به توافق برسند. یکی از رهبران زنیت در بازی خارج از خانه مقابل یوونتوس در تورین با نمایندگان آتالانتا دیدار کرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا