خبرهای کلی

شهرداری بر ۳ محور ارزشی، عدالت و فساد ستیزی ادامه کار خواهد داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی بهترین شهردار جدید بیرجند در جلسه دوشنبه شب شورای اسلامی شهر پس از معرفی رئیس شورا به عنوان شهردار جدید بیرجند که شورا نیز در آن حضور داشت، گفت. اعضا، نمایندگان و مدیران سازمان‌های شهرداری دوم، و بر اساس روش‌های موجود در سیستم، شهرداری به کار خود در سه محور ارزشی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد ادامه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که عموم مردم از اقدام مطابق مدیریت رضایت دارند. منوها و نگرانی ها

وی با اعلام اینکه شهردار فردی کاریزماتیک برای اداره مجموعه بزرگ شهرداری است، گفت: حدود 19 زیرمجموعه در روستای بیرجند وجود دارد.

شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه دو معاونت و یک سازمان وظایف عمرانی و شهرسازی را انجام می دهند، ادامه داد: یعنی ۱۵ درصد شهرداری به طور مستقیم در حوزه عمران و شهرسازی مشارکت دارند.

برترین با بیان اینکه شهرداری در زمینه فرهنگ سازی، ایجاد نشاط و شادابی مسئول است، گفت: در این راستا ایجاد عدالت و نشاط بسیار حائز اهمیت است و به ویژه در رده های پایین به عنوان متولی عمل می کند. بخش های ممتاز شهر به روز خواهد شد.

شهردار بیرجند همچنین بر رعایت انضباط مالی در امور مربوط به مجمع نمایندگان و دولت محلی تاکید کرد.

    شهرداری در سه محور ارزشی، عدالت و مبارزه با فساد به کار خود ادامه می دهد

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به تجربه شورا و مدیریت شهری در سال های اخیر انتخاب شهردار را از وظایف مهم شورا خواند و گفت: افراد زیادی با توانایی های مختلف شهرداری بیرجند را برعهده گرفتند.بیرجند را انتخاب کردند. به عنوان شهردار

علیرضا محمودی راد با بیان اینکه مردم از شورا و شهرداری انتظار زیادی برای خدمت دارند، افزود: همه در شورا و شهرداری در هر کجا که هستند باید برای خدمت به مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی همچنین از خدمات شهردار علی عدل که این کار سخت را به خوبی انجام داد تشکر کرد.

عباس سروری یکی از اعضای شورا نیز در این جلسه گفت: هرکسی که شهردار منتخب شده است دارای مزایا و معایبی بوده است اما وظیفه شرعی و اصیل ما این است که از برنامه های ایشان برای خدمت به مردم منتخب حمایت کنیم. اعضای کمیته بودجه شورا را تکمیل کنند.» به منظور تسریع در روند کار شهرداری، بودجه را به نهاد نمایندگی ارائه کنید.

در ادامه جلسه مرتضی یزدان شناس یکی از اعضای شورا با تاکید بر اینکه دستگاه مجری مصوبات شورا طبق قوانین جاری و با ذکر ماده مورد نظر در مورد مصوبات نظر دهد.

با توجه به طولانی شدن جلسه شورا، تصمیم گیری اعضای شورا در خصوص پروتکل کاروانسرای مستوفی به جلسه بعدی موکول شد.

دکمه بازگشت به بالا