ورزش

فجر مقابل سپاهان ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی اصغر کلانتری خبرنگار آنلاین سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان، گفت: ظرفیت و پتانسیل تیم ما بالاست و این را از ابتدا می دانستیم نه اینکه در دروازه خود بمانیم. در لیگ برتر چون این طرز تفکر برای ترسوها و ترسوهاست در حالی که ما با هدف انجام بازی های خوب و ساختن تیمی سرسخت وارد این رقابت ها شدیم و با تمام احترام به تیم های لیگ برتری، سپاهان یک سر و گردن قوی تر از این است. سایر تیم ها و این تیم قهرمان لیگ است. تعطیل نیست، اما به دلیل مسابقات قهرمانی آسیا تعطیل است.

علی اصغر کلانتری افزود: همانطور که مقابل تیم های قبلی بازی کردیم، مقابل سپاهان هم همینطور بازی می کنیم و با وجود اینکه برای این تیم احترام قائل هستم، عقب نشینی نمی کنیم و هر کاری از دستمان بر می آید برای موفقیت انجام می دهیم. نتیجه خوب. “

سرمربی زردپوشان درباره وضعیت مصدومان تیم فجرسپاسی گفت: مصدومیت شهرام گودرزی برطرف شد اما فرزان در تیم ملی دانا امید مصدوم شد، سیروان قربانی هم مصدوم شد اما در ادامه نیز مصدوم شد. هفته ها برای ورود بازیکنان جوان مختلف به فوتبال، کشور را معرفی می کنیم.

تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه یادواره شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

دکمه بازگشت به بالا