ورزش

قول داده‌ام از مشکلات چماق نسازیم

شفاف گفت: علیرضا منصوریان در دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فردا دیداری بسیار سخت و نفس گیر خواهیم داشت. من به ویژه به تیم آقای قلعه نویی سلام می کنم و برای آقای قلعه نویی احترام زیادی قائل هستم و امیدواریم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

شفاف افزود: بر اساس آنالیز تیم گل گهر سیرجان، بازی این تیم کاملا تغییر کرده و توسط افراد بسیار خوبی خریداری شده است. ما از زمانی که با تیم نساجی بازی کردیم سعی کردیم بازی نساجی را آنالیز کنیم و فکر می کنم روزی 12 ساعت را صرف تمرین این بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این دیدار برای ما بسیار سخت تر از دیدار با پرسپولیس، استقلال و سپاهان است زیرا این تیم تیم بسیار فیزیکی است. بازیکنان ما از نظر بدنی، روحی و روانی بسیار آماده هستند و آرام آرام به هارمونی مناسبی دست یافته ایم.

منصوریان گفت: کم کم به سطحی از فوتبال می رسیم که هر کدام از 25 بازیکن تیم وارد زمین شوند. ما برای خودمان این شعار را تعریف کرده ایم که برای همه یک مرد و هرکس برای یک نفر و یک مرد برای آبادان و همه برای آبادان بازی کنیم.

وی ادامه داد: چهار بازیکن مصدوم داریم. البته شین یکی از مصدومانی است که تا دو ماه آینده به ما ملحق خواهد شد. حسن بیت سعید را هم در تمرین از دست دادیم و در بازی فردا هیچ محمود مطلق زاده و فرزاد جعفری در کنار ما نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه ستاره های خوبی را در تیم صنعت نفت برای آینده آبادان می بینیم و باید شرایط برای حفظ این ستاره ها برای آبادان فراهم شود، گفت: از بازیکنان تیم در تمرینات راضی هستم و به ویژه از بزرگان تیم تشکر ویژه از طالب ریکانی برای باز کردن راه برای جذب تیم. جوانان تیم نشان داده اند که آماده صعود از نردبان رشد و تلاش برای رسیدن به اوج هستند.

منصوریان ادامه داد: فردا با تمام وجود می جنگیم چون می دانیم بازی بسیار سختی در انتظارمان است. امیدواریم بتوانیم فردا با افتخار بازی را ترک کنیم.

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان یکی از مشاغل فوتبالی است، افزود: روزی که به آبادان آمدم همه مشکلات آبادان را می دانستم اما دوست داشتم در تیم صنعت نفت آبادان کار کنم. من به بینندگان در آبادان قول داده ام که از مشکلات تیم صنعت نفت آبادان عبور نکنیم و به خودمان ضربه نزنیم. ما مشکلات اینجا را می دانیم. شهر آبادان از شهرت بالایی برخوردار است و اگر به تیم صنعت نفت رسیدگی کنند، این تیم یکی از بزرگترین تیم های تولید اسباب بازی در کشور خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خطاب به همه فوتبالدوستان کشور گفت که من در فوتبال آبادان و جمعیت این شهر بسیار خوب هستم. من مردم آبادان را دوست دارم و می دانم سخت کار را انتخاب کرده ام اما تمام تلاشم را می کنم. ما سه نفر از آبادانی ها عقب هستیم اما امیدواریم به روزی برسیم که تعداد بردهایمان به اندازه ای باشد که آزادانه در خیابان های اصلی آبادان قدم بزنیم.

منصوریان گفت: می خواهم مبلغ قراردادم را در آبادان به صورت رسمی اعلام کنم. قرارداد من آبادان سه میلیارد تومان است و اگر می خواستم در تیم قبلی ام بمانم تا دو سال حدود 4.5 برابر این رقم می گرفتم. می خواهم سرمربی تیمی باشم که بازیکن تولید می کند و سرگرم کننده است و امیدوارم در فوتبال آبادان تاثیر بگذارم.

دکمه بازگشت به بالا