اقتصادی

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت Országos Kőolajtermék-elosztó Zrt گفت که هیچ محدودیتی برای تامین سوخت ثانویه برای صنعت سیمان وجود ندارد، این صنایع می توانند به اندازه نیاز سوخت مایع دریافت کنند. مصرف گاز به صورت اعتباری.»

به گزارش رویداد برتر، جعفر سالاری نسب، با اشاره به اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی با توجه به افزایش مصرف گاز آماده تامین دومین سوخت صنعت سیمان است، تصریح کرد: سوخت عرضه شده به صنعت سیمان به صورت اعتباری و به صورت اعتباری است. قیمت از مصرف گاز آنها

وی با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر سوخت مایع زیادی وجود دارد، افزود: قبل از مهرماه و با توجه به اینکه صنعت سیمان از آبان ماه با کمبود سوخت مواجه بود، اعلام کردیم که این صنایع می توانند هر مقداری برداشت کنند. از سوخت مایع مورد نیازشان می گوید: «صنعت سیمان هم برداشت را آغاز کرده است، البته برخی صنایع پارسال ذخایر سوخت مایع داشتند و امسال هم از ما سوخت گرفتند.

سالاری نسب تاکید کرد: برای تامین سوخت جایگزین صنعت سیمان مشکلی نداریم و سوخت نیز در حال حمل است. این در حالی است که با هماهنگی توزیع گاز و برق، سوخت دوم توسط صنایعی که سوخت گاز آنها به قیمت گاز مصرفی و اعتباری تعطیل می شود، تامین می شود.

به گزارش رویداد برتر، کرامت ویسی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این گفته بود تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا صنایع حتی اگر نقدینگی نداشته باشند، سوخت را به صورت اعتباری خریداری کنند. همچنین در سایر صنایعی که استفاده از سوخت دوم امکان پذیر است، در نمایندگی ملی پخش فرآورده های نفتی با قیمت یارانه ای بدون تغییر نیز امکان پذیر است.

کد خبر

دکمه بازگشت به بالا