خبرهای کلی

پرداخت عوارض آلایندگی عسلویه به پارسیان را پیگیری می کنم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی دوستی جمعه شب در جلسه شورای شهر پاریس با اشاره به اهمیت این شهر به دلیل داشتن سواحل زیبا، منطقه ویژه اقتصادی صنعت انرژی و بنادر تجاری، اظهار داشت: این شهر به دلیل وجود سواحل زیبا، منطقه ویژه اقتصادی برای صنعت انرژی و بنادر تجاری است. ، ماهیگیری، شیلات و کشاورزی. وی گفت: راه اندازی سه مرکز جایگزینی منابع آب در مرکز استان هرمزگان شرق و غرب یکی از اولویت های مهم و در دستور کار صید و صیادی در هرمزگان است.

وی ادامه داد: کالاهای ته لنج یکی دیگر از موضوعات مهم در هرمزگان است، بنابراین این کالاها باعث رونق بازارهای محلی در استان هرمزگان می شود.

استاندار هرمزگان به برنامه کلان اقتصادی و مهم منطقه ویژه اقتصادی انرژی اشاره کرد و افزود: صنایع گسترده ای از جمله پتروشیمی، فولاد و آلومینیوم در این منطقه ایجاد می شود که از این ها زنجیره ایجاد می کند. صنایع به منظور افزایش اشتغال».

دوستی استفاده از نیروهای بومی را یکی از سیاست های اولویت دار استان هرمزگان اعلام کرد و تصریح کرد: استفاده از نیروهای بومی برای ما بسیار مهم است و کمیته ای برای نظارت بر جذب نیرو در استان تشکیل می شود. صنایع استان».

وی یکی از چالش های اصلی شهرستان پرزسای را سند مالکیت زمین مردم دانست و گفت: کارگروه ویژه بررسی و رفع مشکل سند زمین تشکیل می شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح ایجاد مناطق سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری گفت: به منظور تسریع در جذب سرمایه گذاری در هرمزگان، صدور مجوزهای سرمایه گذاری در قالب پنجره واحد سرمایه گذاری را تسریع می کند.

دوستی با بیان اینکه ظرفیت گردشگری در شهرستان پارسایی بسیار خوب است، گفت: طرح های ویژه گردشگری استان در جلسات فوق العاده به منظور تسریع در روند صدور مجوزها و طرح های ویژه گردشگری در شهرستان پارسایی در این زمینه بررسی می شود. ، ما حمایت میکنیم.

وی افزود: پرداخت عوارض آلایندگی عسلویه به شهر پرجا نیز موضوع مهم دیگری است که با تمام توان پیگیری می کنیم و این امر باید طبق قانون انجام شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تنظیم جریان، گفت: جریان باید کنترل و استفاده شود، از پروژه های این حوزه و ساماندهی بنادر کوچک و حیاط خلوت و مزارع آنها حمایت و اعتبار می کنیم. دستور کار در شهر پاریس.

دکمه بازگشت به بالا