ورزش

پیروزی پرگل فولاد و دومین برد تیم تازه لیگ برتری شده ملایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دومین روز از دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان نیز امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در چهار دیدار در سالن هندبال شهید سلیمانی تهران برگزار شد. در این روز تیم های شهرداری ملایر، شهید شاملی کازرون، فولاد و تاسیسات دریایی مقابل تیم های حریف به برتری دست یافتند.

در دومین روز از اولین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان، دو تیم تازه صعود کرده شهرداری ملایر و کت شاهرود به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مژگان ملکی به برتری رسیدند. نماینده ملایر نیمه اول این دیدار را با نتیجه 19 بر 13 به پایان رساند. در نیمه دوم با وجود تلاش بازیکنان شاهرود، این اختلاف امتیاز پابرجا ماند و تلاش‌های قطعی به نتیجه نرسید و در نهایت شهرداری ملایر با نتیجه 34 بر 28 پیروز شد و دومین شکست تیم شاهرود در لیگ را رقم زد.

نایب قهرمان فصل گذشته شهید شاملی کازرون و دو تیم از صنایع روشنایی یکتا افروز البرز نیز در روز دوم از اولین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف هم رفتند. شهدی شاملی نیمه اول این دیدار را 14 بر 18 و نیمه دوم را 16 بر 27 به پایان رساند.

در لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و آتریسا تهران به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد با برتری بزرگی به برتری رسید. سپاهان در نیمه اول با 11 امتیاز به رختکن رفت و نتیجه 21 بر 10 شد و در نیمه دوم آتریسا تنها توانست 5 امتیاز و در نهایت 25 امتیاز افزایش دهد. با امتیاز و با نتیجه 15 بر 40 در دیدار مقابل سپاهان شکست خورد. اعظم قینانی سرمربی سپاهان با توجه به بازی نیمه دوم 5 بازیکن ملی پوش خود را از چارچوب اصلی خارج کرد و تنها هانیه لک دروازه بان تیم ملی سپاهان در زمین ماند.

دو تیم تاسیسات دریایی و سنگ آهن بافق در دیدار پایانی روز دوم هفدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان باشگاه های کشور به برتری شاگردان مهسا معتمدی پایان دادند. نیمه اول این بازی نزدیک با نتیجه 10 بر 13 به سود نماینده تهران به پایان رسید. او نیمه دوم را نیز با نتیجه 29:25 برد. گفتنی است شاگردان ناهید گرسی با وجود این شکست و اختلاف چهار گل در پایان بازی توانستند با 21 امتیاز به تساوی بپردازند. نکته قابل توجه این دیدار مصدومیت مچ پا کاترینا میخائیلوونا بازیکن روس بافق بود.

* نتایج کامل بازی های امروز به شرح زیر است:

شهرداری ملایر 34 – شاهرود کات 28
شهید شاملی کازرون 27 – صنایع روشنایی یکتا البرز 16
آتریسا تهران 15 – فولاد مبارکه سپاهان 40
تاسیسات دریایی 29 – سنگ آهن بافق 25

برنامه سومین روز از دور اول لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه ۱۴ آبان:

سنگ آهن بافق – شهرداری ملایر ساعت 10:30
شاهرود کات – عطریسا تهران ساعت 13.
فولاد مبارکه سپاهان – شهید شاملی کازرون ساعت 15:30
صنایع روشنایی یکتا البرز – تاسیسات فراساحل ساعت 18.

دکمه بازگشت به بالا