تیم اول آسیاییم اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم

تیم اول آسیاییم اما در ساختار جزو ۳۰ کشور اول هم نیستیم

شفاف گفت: رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: با برنامه ریزی برای این مسابقه باید هر 4 تا 5 روز یکبار بازی کنیم و به دلیل مساحت کشور و مسافت های زیاد است. شهرها، برای هر تیمی سخت خواهد بود.”

وی ادامه داد: بعد از هر بازی فقط یک بار سعی می کنیم ریکاوری کنیم اما همچنان امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل را بگیریم. همه بازی ها سخت و مسافت ها کم است. بازی فردا برای تیم ما و تیم فجر آسان نخواهد بود و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: حدود 25 سال در آلمان بازی کردم اما ساختاری که آنجا بود هنوز اینجا وجود ندارد. به نظر من اگر 50 سال دیگر هم همینطور ادامه پیدا کند، این ساختار را پیدا نمی کنیم. اگر فقط به برگزاری مسابقات فکر کنیم، اساساً می خوابیم. اگر به ساختار باشگاه ها و فوتبال خود بیشتر توجه کنیم، همه شرایط فراهم می شود.

وی افزود: برخی تیم ها هنوز زمین ندارند و برخی زمین ها مناسب نیستند. برخی در این سرما حتی رختکن ندارند و شرایط جالبی هم وجود ندارد. البته برخی از مدیران ما فوتبالیست هستند و به ساختار ما اهمیت زیادی می دهند و امیدوارم فدراسیون فوتبال و مسئولان ارشد به ساختار توجه بیشتری داشته باشند. ما اولین تیم آسیایی هستیم اما جزو 30 کشور برتر ساختار نیستیم و باید ابتدا ساختار را اصلاح کنیم. اگر ساختار درست نباشد، حتی مردان در ورزشگاه حضور ندارند، چه رسد به زنان.

خطیبی در خصوص جدایی احتمالی بازیکنانش گفت: اکثر بازیکنان ما دو ساله قرارداد دارند و هیچ نگرانی و مشکلی از این بابت نداریم. ما می‌توانیم تیم را تقویت کنیم، اما مجبور نیستیم تقویت کنیم زیرا همه خوب کار می‌کنند.

او در مورد پایین آمدن استانداردهای لیگ برتر گفت: تیم ها و مربیان با دقت کار می کنند و فقط فکر می کنند که نبازند. با این شرایط، استاندارد فوتبال ما پایین می آید، اما خوشحالم که تیم هجومی بازی می کند. هر تیمی در مقابل تیم ما از خود دفاع می کند و من از این بابت خوشحالم. برخی از تیم های فوتبال زیبا هستند و امیدوارم تیم های دیگر نیز زیبا فوتبال بازی کنند.

به گزارش شفاف، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز از ساعت 15 فردا (جمعه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا