رویدادها

جزئیات جنایت هولناک خواهر و برادری با اغفال دختران فراری

فرمانده انتظامی تهران جزئیات دستگیری خواهر و برادری را که قصد فریب دختران متواری و کشتن یکی از آنها را داشتند، تشریح کرد.

به گزارش رویداد برتر، سردار حسین رحیمی در حاشیه بند 51 طرح رعد درباره اظهارات پلیس درباره انتخاب اسامی صنفی گفت: آنچه پلیس با آن مخالفت می کند اسامی لاتین و نامعلوم است که این موضوع نیز مطرح است. استفاده از اسامی محلی، قومیت ها و … بلامانع است و اتفاقاً معتقدیم اقوام و اقوام قابل احترام و قابل توجهی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر جنایت هولناک در مرکز تهران که دو شب پیش کشف شد، گفت: این مشکل توسط پلیس ابوسعید کشف شده و همچنان توسط پلیس آگاهی در حال بررسی است. آنچه تاکنون حاصل شده این است که برادران با خیانت به دختران جوان، آنها را به خانه هایشان کشانده، سرقت کرده، آنها را مورد آزار و اذیت و آزار و اذیت قرار داده اند.

رحیمی افزود: رسیدگی به این پرونده پس از مشکوک شدن پلیس به این افراد و عقب نشینی از صحنه جنایت هولناک آغاز شد و مشخص شد که این افراد مدتی است که دختر جوانی را کشته و جسد وی را در همان خانه نگهداری کرده اند. ” در بازرسی از منزل نیز دختر جوانی که حالش خوب نبود و در کمد حبس شده بود کشف شد.

رحیمی همچنین با بیان اینکه به نظر می رسد این افراد مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشند، گفت: به همین دلیل پرونده به پلیس پیشگیری اعلام شد و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قتل زنجیره ای در این مورد وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: این احتمال وجود ندارد و سایر جرایم به معنای تعرض و سرقت از دیگران است.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دختران فراری در تهران گفت: این افراد فراری نیستند بلکه به طور کلی مفقودین هستند و از سه ماه پیش با پلیس تهران در حال انجام است، شناسایی و ردیابی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا