خبرهای کلی

رویکردها در موضوع فرزند آوری معرفتی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام روح الله حریزاوی وی در جلسه «مهندسی تبلیغات» پنجشنبه شب با حضور روسای ادارات و روسای دستگاه های فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) طرفدار انقلاب هستند، گفت: همه سؤال است. در جامعه اسلامی قانونی است.

وی با اشاره به اینکه فرمانده معظم انقلاب مشکلات جمعیتی را در اولویت قرار دادند و وضعیت را نامطلوب دانستند، افزود: تا زمانی که نسبت به جمعیت اقدام جدی و عاجل صورت نگیرد شرایط سختی در انتظار جامعه است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی

ما مسئول این موضوع هستیم، گفت: اگر بتوانیم این موضوع را جدا از بحث حاکمیتی اگر میدانی به مردم اطلاع دهیم باروری اگر اقدامی نکنند، به هر حال هویت، تاریخ و فرهنگ آنها به خطر می افتد.

حجت الاسلام حریزاوی وی با اشاره به شرایط سخت ازدواج، آداب و سنن غیرمنطقی و غیر دینی خاطرنشان کرد: در حوزه ازدواج باید با آداب و رسوم نادرست مبارزه و مقابله کرد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بین دستگاهی در خصوص مسائل جمعیتی افزود: ایجاد اجماع فرانهادی موافقتنامه بین سازمانی در سطح استانی توجیه نخبگان امور جمعیتی، منطقی‌سازی تبلیغات، تمرکز بر مخاطب خاص، ایجاد ارتباط میان حلقه‌های میانی، کوچک‌سازی و اعمال روش جهادی از مهمترین محورهای بحث جمعیت است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز بسیاری از مردم نگران جمعیت هستند، افزود: عده ای با رفتار عقیدتی در صدد رفع مشکل جمعیت هستند که مضر است و برعکس در میدانی. ” باروری در سطح جامعه

وی با تاکید بر اینکه به جای رویکرد ایدئولوژیک باید از یک برداشت ایدئولوژیک از اهمیت و جایگاه زن، مادر و تولد استفاده کرد، گفت: در این بخش باید نگاه و تمرکز ما به روز زن باشد.

حجت الاسلام حریزاوی وی با بیان اینکه باید در زنان حس جلال و رفتار ایجاد کنیم، ادامه داد: آیات زیادی در قرآن درباره تولد وجود دارد و باید در حوزه فرزند به زایش پرداخت. بیاور روی آوردن به رویکردهای معرفتی

وی با اشاره به اینکه بحث کاهش نرخ تولید برای اهل سنت و شیعه یک امر ملی نیست، گفت: مشکل بعدی جمعیت که امروز مردم را از بچه دار شدن بی میل می کند ترس از آینده فرزندانشان است. “

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اگر بحران جمعیتی در کشور حل نشود، با بحران امنیتی مواجه می شود، گفت: باید الگوهای فاطمی در حوزه جمعیتی ارائه شود.

دکمه بازگشت به بالا