ورزش

شروع طوفانی مس سونگون با خانلرخانی/ تساوی مدعیان در گروه دوم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، این دوره از مسابقات امروز دوشنبه ۵ دی ماه با حضور دو تیم در دو گروه ۵ تا ۶ نفره در سالن تکواندو آغاز شد. تیم های حاضر در این مسابقه در هفته های اول و دوم با شش امتیاز در صدر جدول گروه اول، مس سونگون و پالایش نفت آبادانی در گروه دوم قرار گرفتند.

در گروه اول مس سونگون پر سر و صدا با هدایت پیام خانلرخانی نیز در هر دو بازی مقابل فرمانیه و جوانه تیم ملی تکواندو ایران را برد و تیمی را تشکیل داد. شش امتیازی شد و در صدر جدول گروه قرار گرفت.

سید نعمت خلیفه که با جوانان آتیه دانشگاه آزاد را به لیگ بیستم اعزام کرد ابتدا جوانه و سپس شهرداری ورامین را شکست داد و با شش امتیاز و کمتر از مسیح دوم شد. شهرداری ورامین که در 9 سال گذشته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده، در این گروه با شکست آغاز شده است.

در گروه دوم، پالایش نفت آبادانی موفق تر از سایر تیم ها بود و با دو برد مقابل پارسیان البرز و معتمد در صدر جدول قرار گرفت. نفتا که مدیر فنی آن یوسف کرمی، سرمربی سابق این تیم است، نشان داده که جوانان در مورد آینده خود حرف های زیادی برای گفتن دارند.

شاگردان زوار از تیم لوازم خانگی کن ابتدا معتمد را شکست دادند، سپس در مهم ترین مبارزه هفته به مس کرمان رضایت دادند تا بحث با نایب قهرمانی به پایان برسد و کنیایی ها دوم شوند. 4 امتیاز و اختلاف بهتر از پاس. مهران برخورداری، محمدمهدی عمادی، امیرعباس رهنما و فرزان عاشورزاده چهار برنده تکواندو، علی کشکانی، محمدصادق دهقانی، امیررضا مددی و سهیل محمدیان برای چهار برنده کرمانی شدند.

مس کرمان قبل از بازی نیز مقابل پاس به تساوی دست یافت تا با دو امتیاز صعود به مرحله بعد را دشوار کند. پاسی که پس از یک سال غیبت به لیگ برتر تکواندو بازگشت، مستل پس از تساوی 5 بر 3 معتمد را شکست داد و با چهار امتیاز سوم شد.

اما بهترین نتیجه انفرادی را مهدی عابدینی به دست آورد. معتمد تکواندوکار جوان در حال حاضر یکی از بهترین های کشور در مبارزه با علی نادعلیان سنگین وزن است که در مسابقات تیم ملی نیز عملکرد خوبی داشت و در یک مبارزه نزدیک با اختلاف 25 از زمین بیرون آمد. 26 برد.

نتایج کلی مسابقات لیگ برتر تکواندو به شرح زیر است:

گروه اول – هفته اول

* دانشگاه آزاد 6 – مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه 2
*اولین فرمان – مس سونگون ورزقان 7

گروه اول – هفته دوم

* شهرداری دانشگاه آزاد 5- ورامین 3
* مس سونگون ورزقان 5 – مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه 3

گروه دوم – هفته اول

* پاس 4 – مس کرمان 4
* پالایش نفت آبادانی 7 – البرز پارسیان یک
* قابل اعتماد – لوازم خانگی 7

گروه دوم – هفته دوم

* پاس 6 – پارسیان البرز 2
* پالایش نفت آبادانی 5 – معتمد 3
* لوازم خانگی 4 – مس کرمان 4

دکمه بازگشت به بالا