جامعه

عملیات دشمن در حوزه افکار عمومی را باید با «جهاد تبیین» از بین برد

به گزارش شفاف، محمدامین توکلی زاده با گرامیداشت 9 دیه روز بصیرت اظهار داشت: 12 سال از حماسه بزرگ مردم ایران می گذرد. حماسه ای که متعلق به نسل سوم انقلاب بود و این نسل سرافراز از این مصیبت بزرگ و کم نظیر سرکشی سربلند بیرون آمد. آزمونی که حتی ساده لوح های معروف هم در آن شکست خوردند. آنها جوانانی بودند که از این شورش ها جان سالم به در نبردند، اما قطعاً برای انقلاب ایستادند.

وی افزود: دشمن می گفت بی بدیل ترین عملیات را برای براندازی یک انقلاب مردمی و قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر و تحریک مردم از درون علیه انقلاب طراحی کرده است. همه رسانه های داخلی و خارجی دور هم جمع شدند و همه عناصر آن را به صحنه بردند.

معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه عصیان به معنای تلفیق خیر و شر و سختی تبعیض است، بیان می کند: اگر واگرایی و سرکشی دست به دست هم دهند، کار در بصیرت پیچیده و کار سخت می شود. بمباران رسانه ای در آن زمان اتفاق افتاد و افکار عمومی سخت ترین بمباران رسانه ای را پشت سر گذاشت. نسلی با پایه‌های دینی محکم در برابر این قیام ایستادگی کرد و با سربلندی به گام دوم انقلاب اسلامی راه یافت و زمینه را برای آن فراهم کرد.

وی ادامه داد: امروز که 9 دی را بزرگ می دانیم صحنه هایی را پشت سر گذاشتیم که یکی از آنها برای براندازی یک نظام کافی بود اما این قیام ها را به رهبری ولی فقیه شکست دادیم. انقلاب و نسلی از افراد متفکر و با بصیرت». نسلی که نگذاشت قانون گریزی و دیکتاتوری علیه رفراندوم و شورش اشرافی رخ دهد. به همین دلیل فراتر از دیروز پرچم انقلاب را در منطقه به اهتزاز درآوردیم و سربلند شدیم.

توکلی زاده تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی گفت که جمهوری اسلامی حرم است و من به عنوان نگهبان می بینم که اگر این حرم فرو بریزد چیزی از تشیع و اسلام باقی نمی ماند، بنابراین همکاران ما در نقاط مختلف شهرداری تهران در این حوزه هستند. او وظیفه خود را انقلابی می داند که در 9 ژانویه کارهای بزرگی انجام دهد. حضرت آقا فرمودند خرمشهر پیش روی ماست و این بار باید در زمین با دشمن بجنگیم. عملیات افکار عمومی دشمن باید با جهاد از بین برود. گفتند وظیفه همه ما تبیین جهاد است. کارخانه تولیدی مشکوک فعال است. شبکه های ماهواره ای و مجازی قارچ فعال هستند. عظمت 9 دی زمانی مشخص می شود که ببینیم چه نیروهایی پشت این قیام بوده اند و چه تلاش هایی داشته اند و امروز خوشحالیم که انقلاب اسلامی ایران دوازدهمین سالگرد پیروزی نهم دی را جشن می گیرد و خوشحالیم. تا این روز عالی باشد

دکمه بازگشت به بالا