خارجی

عملیات روانی موفق گروه ایرانی روی حزب لیکود

به گزارش شبکه دوازدهم رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی یک شبکه عملیات روانی در فضای مجازی توانست مطالبی را منتشر کند که احزاب رژیم صهیونیستی می توانستند علیه یکدیگر استفاده کنند.

شبکه 12 نیز ادعای خود را اضافه کرد این حساب‌های جعلی توانستند «اعضای برجسته» و «گروه‌های سیاسی» صهیونیستی را مجبور به استفاده از محتوای خود کنند. بدون اینکه بدانیم چه کسی این محتوا را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش این شبکه اختلافات میان احزاب راست و چپ رژیم صهیونیستی را تشدید کرده و همچنین پیام هایی را علیه «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور فعلی لیکود» منتشر کرده است.

در این گزارش آمده است که سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شباک) اخیراً اعلام کرده است که بندر بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکر مرتبط با ایران قرار داده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که از این مرد در خانه گانتز از جمله رایانه او عکس گرفته شد و نماینده “سایه سیاه” را به گروه هکر فرستاد تا ثابت کند جدی است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که امکان نصب بدافزار برای دسترسی Gantz به رایانه شما را افزایش داده است.

این اولین بار نیست که رسانه های صهیونیستی مدعی شده اند که گانتز هدف قرار گرفته و به سمت ایران نشانه رفته است.

در مارس 2019، کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که نداف ارگامان، رئیس سینبات، ملاقاتی محرمانه با گانتز داشته است که طی آن به وی گفته شد که افراد مرتبط با ایران، تلفن های همراه آنها را هک کرده اند.

گانتز در آن زمان ادعا کرد که هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه او وجود ندارد و هکرها نمی توانند از این پول برای اخاذی از او استفاده کنند.

در ماه های اخیر، موسسات و شرکت های اسرائیلی بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته اند. در 29 نوامبر، جروزالم پست گزارش داد که یک گروه هکری به نام Black Shadow به سرورهای شرکت اینترنتی صهیونیستی Cyberserve حمله کرده و آن را مسدود کرده و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است.

اخیرا گروهی به نام «عدالت برای فلسطین» نیز اطلاعات محرمانه جدیدی از مقامات ارشد اطلاعاتی و نظامی اسرائیل در فضای مجازی منتشر کرده است.

311311

پیش از این، گروه هکر دیگری به نام آسا موسی اطلاعاتی را که شامل صدها نفر از اعضای ارتش رژیم اشغالگر و تصاویر شخصی بانی گانتز وزیر دفاع رژیم بود، از شبکه تاریک افشا کرد. و «تلگرام» منتشر شد.

چند هفته قبل، کناره‌های بزرگ‌ترین بیمارستان‌های رژیم هک شده بود و چند ماه قبل، شبکه سراسری برق و آب رژیم هک شده بود.

دکمه بازگشت به بالا