جامعه

فریب رنگ آبی شهرها را نخوریم/ تجمعات شب یلدا زمینه ساز پیک بعدی نشود

رویداد برتر/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به پرهیز از تجمعات شب جلدا گفت: به دلیل افت آمار تاج نباید فریب آبی شهرها را بخوریم.

علی محمد زنگنه در گفت و گو با خبرنگاران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گلستان، با اشاره به تزریق بیش از 2 میلیون و 417 هزار دوز واکسن در استان گلستان، اظهار کرد: از این تعداد یک میلیون و 300 هزار دوز اول را دریافت کرده اند. و حدود یک میلیون و 78000 نفر هر دو دوز را تجویز کردند.

وی با بیان اینکه 39 هزار نفر از شهروندان گلستانی نوبت سوم و یادآوری داده اند، افزود: خوشبختانه همه شهرستان های استان در وضعیت آب تاج قرار دارند اما البته باید مراقب بود فریب این وضعیت آبی را نخوریم.

استاندار گلستان با تاکید بر پرهیز از تاج‌نشینی در میان خانواده‌های عزیز در شب جلدا، خاطرنشان کرد: برگزاری این مجالس برای ما لذتی زودگذر است، اما ممکن است راه را به سوی تاج‌نشینی جدید باز کند. جهت و سرعت. گسترش زیاد است.

زنگنه از بستری شدن 203 بیمار کرونیا در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: از این تعداد 45 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و 18 بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شده اند و در 24 ساعت گذشته تنها یک مورد فوتی در این استان به ثبت رسیده است. استان.”

وی بر توقف سریعتر واکسیناسیون اتباع بیگانه و عشایر تاکید کرد سپس ادامه داد: پروتکل های بهداشتی می تواند برای جامعه بی خطر باشد.

استاندار گلستان با اشاره به برنامه شهید سلیمانی برای تقویت واکسیناسیون، به‌روزرسانی پروتکل‌ها و تقویت مصونیت جامعه در قالب اطلاع‌رسانی کافی، گفت: در حال حاضر 180 هزار نفر دوز اول دوز دوم را دریافت کرده‌اند، گزارش نشده است و با توجه به پایگاه‌های اطلاعاتی آنها بر اساس آمار شهرستان‌ها باید انجام شود. محاسبه و تزریق می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا