ورزش

قائم مقام باشگاه شهرخودرو: در حال مذاکره با دو گزینه خارجی برای هدایت تیم هستیم

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهر خودرو مشهد در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه به تشریح وضعیت اخیر این تیم پرداخت:

* جایگاه تیم و بازیکنان چگونه است؟

خدا را شکر همانطور که در دیدار مقابل گل گهر هم دیدید نشان دادیم که تیم و بچه ها روند خوب و امیدوارکننده ای را طی کرده اند. چند موقعیت داشتیم که متاسفانه با بدشانسی به پایان رسید. همانطور که امیر قلعه نویی این سوال را توضیح داد.

* درباره سرمربی چه تصمیمی گرفتی؟

با صحبت ها و جلساتی که با هیئت مدیره انجام دادیم، مطمئناً نتایج خوبی گرفته ایم، قطعاً به زودی سرمربی تیم را معرفی خواهیم کرد. همانطور که قبلاً گفتم، ما در خارج از کشور و ایران نیز در مورد گزینه ها صحبت کرده ایم و قطعیت انتخاب ما به دلایل منطقی خواهد بود.

* نظر خود را در مورد پیوستن به کادرفنی سید عباسی بگویید.

داوود سید عباسی یکی از جوانان خوب و با دانشی است که به تازگی مدرک A آسیا را گرفته است. او سابقه مربیگری در تیم هایی چون سردار بوکان، داماش گیلان و … را دارد.
و همانطور که می دانید با گذشته اش در تیم قبلی می تواند در شرایط فعلی کمک زیادی کند.

* اکبر میثاقیان چه مدت با تیم کار کرد؟

اکبر آقا یکی از با اخلاق ترین و شناخته شده ترین مربیان کشور، مربی شایسته و جایگاه ویژه ای در این تیم است، به همین دلیل دکتر حمیداوی گفت که اصرار دارند به عنوان یک تکنسین در تیم حضور داشته باشند. مدیر. حتما از تجربیات انجمن ها استفاده خواهیم کرد.

* تکلیف دستیاران اکبر آقا چه می شود؟

امجد شکوه مقام و رضا ناصحی دو مربی جوان و آینده دار هستند که در این تیم می مانند و با این باشگاه قرارداد می بندند.

* چرا هنوز نام باشگاه شهر خودرو در لیست برخی رسانه ها و سازمان های لیگ به عنوان پدیده مطرح می شود؟

در سفری که به مشهد داشتیم و طی گفتگو با داور و قوچان نژاد سرپرست و معاون اداره کل ورزش و جوانان تصمیم گرفتیم شرایط جدید و تکمیل پرونده باشگاه از جمله با درخواست و مکاتبه با سازمان را ایجاد کنیم. . مدیرکل ورزش و جوانان، قول داد که شرایط تشکیل کمیته ماده 5 برای حل مشکل قبل از برگزاری جلسه استقلال تهران فراهم شود.

* باید با پیشکسوتان استان جلسه می گذاشتید، توضیحی می دادید؟

ضمن تشکر از آقای رمضان شکری معاون ورزشی و یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه، خواستار دیدار دوستانه باشگاه و پیشکسوتان شدیم تا زمان و مکان جلسه را به اطلاع ما برسانند، اما به نظر می رسد استان چیزی است. جانبازان حذف شد بنابراین در سفر به مشهد به احتمال زیاد دیداری صمیمی با این عزیزان و اصحاب رسانه بین استقلال ملاثانی و استقلال تهران خواهیم داشت.

* باشگاه مشکل خواه شهرخودرو پرسپولیس به چه مرحله ای رسیده است؟

طی صحبت های آقای صدری با دکتر حمیداوی مقرر شد که بخشی از این مبلغ را قبل از جلسه استقلال پرداخت کنیم که در راستای این گفتگوها و تعاملات به دنبال تعامل هستیم و امیدواریم دوستان در این مورد بحث کنند. موضوع در Have. نظر این است که اگر خدا بخواهد اشکالی ندارد.

* شنیدیم دیروز با دکتر حمیداوی در مشهد بودید؟

بله، همین دیروز با دکتر حمیداوی و آقای پلاسچی سفری یک روزه به مشهد مقدس داشتیم که جا دارد از مسئولان ارشد و قضایی استان تشکر کنم. زیرا نتیجه این جلسات ما را به پیشبرد اهداف و تعاملات طرفین نزدیک کرده است.

258 41

دکمه بازگشت به بالا