مرگ غم انگیز سرنشینان پراید پس از سقوط در کانال آب+ببینید

به گزارش خبرنگار رویداد برتر از جانب آبادان، تصادف اولین یک دستگاه ماشین غرور در سومین جمعه ژانویه، حدود ساعت 15:55. اهواز انجام شد. این زمانی اتفاق افتاد که لبه کانال از بین رفته باشد موانع حفاظتی و حفاظت لازم بود.

طبق مشاهدات میدانی خبرنگار رویداد برتر که خیلی زود اتفاق افتاد تصادف آنها با دو سرنشین در ماشین، یک مرد جوان و یک پیرمرد (پدر و پسر) با کمک و تلاش مردم و خودروهای عبوری روی این محور پس از حدود 25 دقیقه تلاش وارد شدند. ماشین داخل و خارج کانال که ارتفاع آن از سطح است ضرب و شتم حدود پنج متر بود، به سختی بیرون کشیده شد.

اول، با چند نفری که روان شنا می کردند شیرجه زدن آنها می دانند جوان گویا راننده در حالی که به سختی نفس می‌کشید، راننده را از آب بیرون آورده و قبل از بلند کردن او به سطح جاده، او را احیا می‌کند، اما حال مرد جوان بهبود نمی‌یابد و …. سنگفرش، با یکی از خودروهای خود به مطب مراجعه کرد و در پی پیگیری های انجام شده مشخص شد مرد جوان فوت شده در این تصادف متاسفانه فوت کرده است.

سرنشینان توانستند برای نجات مرد دوم که مردی مسن بود، خودرو را کمی از آب بیرون بکشند، اما به دلیل طولانی شدن عملیات امداد و نجات با کمک یک تریلر کامیون عبوری و یک تریلر بار بالابر. . پیرمرد خون آلود غرق شد.

سرنشینان این حادثه در شرایط وخیم از آب خارج شدند، این اولین خودرو بود تسکین(ایستگاه آتش نشانی) تقریباً ساعت 4:15 بعد از ظهر پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه رسیدند.

آبادان |آتش نشانی

یکی از نکات قابل توجه این حادثه همدلی و همکاری مردم برای نجات سرنشینان خودرو است و افراد کمی با آن تیراندازی می کنند. موبال نمایان بود و همه کمک می کردند تا از ابعاد این حادثه دلخراش کاسته شود، اما توقف خودروهای عبوری در محل حادثه نیز ترافیک را به حرکت درآورد و عبور و مرور سایر خودروها را سخت کرد. از طرفی افزایش جمعیت در صحنه تصادف ممکن است باعث اتفاقات ناگوار دیگری شده باشد.

لازم به ذکر است بعد از اتوبان آبادان – اهواز که در گذشته مشکلات زیادی را ایجاد می کرد سیل وی پس از گذشت بیش از دو سال 98 مورد جراحات جدی در برخی نقاط به خصوص در حوالی اهواز متحمل شد. است دوربین مسیرهای این مسیر در آنجا دو قطعه است سرقت از بین رفته و تعویض نشده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا