خبرهای کلی

قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7000 و خرید مدل های برتر 2020 و 2021

شما میتوانید برنامه SmartThings را برای سیستم عامل اندروید و iOS از لینک های آبی زیر دانلود کنید. تلویزیون سامسونگ 58AU7000 سایز 55 اینچ از فناوری PurColor جهت تولید رنگهای زنده و طبیعی استفاده میکند. این تلویزیون به کمک تکنولوژی PurColor قادر است با پخش رنگهای غنی و زنده محتوا را به صورت جذاب تری به بیننده نمایش دهد.

تلویزیون 4K سامسونگ AU7000 با پخش رنگهای طبیعی و تنظیم رنگها با استفاده از فناوری PurColor باعث میشود تا صحنه ها به صورت کاملا واقعی پخش شوند و حس کنید در وسط جریان بازی قرار دارید. فروشگاه اینترنتی دوزین کالا در عرصه های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و … فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد.

این فروشگاه لوازم خانگی 24 چندین سال است با تاکید بر « تضمین کمترین قیمت »، « ضمانت اصل بودن کالا » و « ارسال سریع » فروش کالاهای متنوع را برای هر رده‌ی سنی آغاز کرده و سعی داشته تا سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن به دست کاربر برساند. همچنین فروشگاه آنلاین دوزین کالا امکان بازگشت و تعویض کالا را برای محصولاتی که شامل « شرایط بازگشت ۷ روزه » هستند؛ فراهم کرده تا حس خوب اعتماد و اطمینان به خرید اینترنتی را ایجاد کند.

 

همچنین این فروشگاه اینترنتی در عرصه های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و … فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد. خانگی ۲۴ چندین سال است با تاکید بر « تضمین کمترین قیمت »، « ضمانت اصل بودن کالا » و « ارسال سریع » فروش کالاهای متنوع را برای هر رده‌ی سنی آغاز کرده و سعی داشته تا سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن به دست کاربر برساند.

ویژگی و مشخصات کامل تلویزیون سامسونگ Au7000

تلویزیون های هوشمند با استفاده از این پردازنده به دلیل توانایی تنظیم دقیق خودکار رنگ ها ، بهینه سازی نسبت کنتراست و دامنه رنگ پویای Crystal 4K ، کیفیت تصویر را همیشه تیز و زیبا نگه می دارند. واتساپبا کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و مراحل خرید خود را انجام بدهید، در روش دوم ابتدا باید کالای مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید.

سپس از سیستم ثبت سفارش اطلاعات و شماره تلفن خود را ثبت کنید، کارشناسان فروش مجموعه دوزین کالا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. دوزین کالا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، اینک در آستانه‌ی سومین سال فعالیت، با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

صحنه‌های ناب را با Au7000 نظاره‌گر باشید!

از جمله ویژگی های بارز این سری میتوان به قابلیت PC ON TV، فناوری PurColor برای طبیعی تر جلوه دادن رنگ ها، Motion Xcelerator برای روان تر کردن صحنه های اکشن و سریع بازی، Q-Symphony برای همگام سازی بلندگوهای تلویزیون با ساندبار، قابلیت جدید Tap View برای اشتراک گذاری صفحه موبایل روی تلویزیون اشاره کرد. این محصول از طریق وای فای و پورت LAN امکان اشتراک گذاری هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این تلویزیون با قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر به 4K موسوم به 4K Upscaling، این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم های بی کیفیت توسط این قابلیت به تصاویری با بهترین کیفیت ها تبدیل شود. صفحه نمایش این سری از تلویزیون های سامسونگ موسوم به Crystal Display‌ می باشد که سامسونگ با استفاده از آن استانداردهای وضوح 4K را به سطح دیگری برده است. رنگ های واضح و شفاف و زلال در کنار کنتراست بالا و روشنایی بسیار عالی همه نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ را می دهد.

در این نمایشگر 55 اینچی در حدود 8 میلیون پیکسل وجود دارد که بخوبی از عهده ساختن تصاویر به صورت واقعی و کامل بر می آیند . Pur Color در ساخت تصاویر رنگ های خالص و طبیعی را بکار می برد و باعث می شوند تصاویر بسیار خیره کننده باشند و شما از نگاه کردن به آنها خسته نمی شوید . Motion Xcelerator از دیگر ویژگی های کاربردی در این تلویزیون است که به موجب آن فرمت ها و محتوا های حرکتی صاف و بدون لرزش منتشر می شوند .

قیمت تلویزیون سامسونگ 58au7000:

شرکت سامسونگ با اضافه کردن تکنولوژی Motion Xcelerator باز هم مشتریان خود را به وجه آورده است با این قابلیت دیگر نگران لرزش و نویز در پخش تصاویر سریع و مخصوصا اکشن و ورزشی نباشید ، چون تصاویر پخش شده واضح و روان هستند . تکنولوژی UHD Dimming یا همان نوردهی موضعی یکی دیگر از قابلیت های جذاب این تلویزیون است که با کنترل نور پس زمینه تصاویردر تلویزیون باعث ایجاد کنتراست بیشتر و در نتیجه در صحنه های تاریک شاهد جزئیات بیشتر هستیم .

به طور خاص ، با ویژگی Tap View ، فقط کمی لمس تلفن در کنار سیگنال تلویزیون به راحتی ارسال می شود ، دسترسی به محتوای تلفن به صفحه بزرگ تلویزیون به سرعت فرصتی را برای شما ایجاد می کند تا از تجربه سرگرمی چشم نوازتر لذت ببرید . تصاویر تولیدی می تواند با این فناوری از نهایت کنتراست و وضوح بالا برخوردار باشد و کاربر به راحتی می تواند عمق بیشتری در رنگهای مورد استفاده مانند رنگ مشکی مشاهده نماید.

یک عدد پورت HDMI بیشتر هم سامسونگ به مدل 2021 اختصاص داده است که در سال قبل وجود نداشت. پایه های این تلویزیون هم مانند گذشته از نوع گوشه‌ای/خرچنگی بوده و تماما هم پلاستیکی هست که البته به خوبی از تلویزیون پشتیبانی میکنه و استحکام خوبی به اون میده اما باز هم مانند تمام دیگر ها تلویزیون رو مثل میخ ثابت نگه نمیداره و اگر فشاری به تلویزوین وارد کنید کمی تکون میخوره .لی خوب قابل قبول و مستحکم هست.

نکته جالب دیگر در مورد پایه‌های این تلویزیون این است که مانند مدل های گذشته دیگه نیاز نیست تا آون ها رو پیچ بدید به داخل و تنها جا رفتنی هستند که در قالب خود فرو رفته و محکم فیکس میشن که درواقع باعث میشه تا عمل نصب اون بسیار ساده تر و سریع‌تر بشه؛ البته پایه ها قابلیت جابه‌جایی ندارند و نمیتوان جای یکدیگر آن‌ها را چفت کرد.

ارسال توسط تلویزیون و لوازم خانگی پیلاتواین کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تلویزیون و لوازم خانگی پیلاتو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک تلویزیون و لوازم خانگی پیلاتو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع فناوری HDR باعث می شود که کنتراست تصاویر افزایش پیدا کند و همچنین جزئیات در بخش های تاریک و روشن صحنه مورد نظر به خوبی قابل تشخیص است.

آن ها با یکدیگر مقایسه کرده و به صورت انلاین خریداری نمایید.کلیه تلویزیون های سامسونگ در فروشگاه اینترنتی عمویادگار با گارانتی اصلی سامسونگ و با ضمانت 100 درصد به شما ارائه شده و به سراسر ایران ارسال می شود. قابلیت Ambient mode به کاربر این امکان را می دهد عکس های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنند، تلویزیون به صورت زیبا با دکوراسیون منزل شما تلفیق و هماهنگ شده و تصاویر مورد علاقه شما را نشان می دهد.

تلویزیون مدل « SLD-43SA330» کالایی از برند اسنوا می باشد که با سایز 43 اینچ به بازا… پیشنهاد بابانوئل به شما اینکه قبلخرید تلویزیون، حتما بررسی مدل تلویزیون مورد نظر را در بابانوئل مطالعه بفرمایید تا بهترین خرید را داشته باشید. خرید تلویزیون سامسونگ Au7000 برای کسانی که دنبال یک تلویزیون همه چی تمام در کنار قیمت فوق العاده هستند پیشنهاد می شود .

تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ مدل ۵۸au7000

همچنین پنلی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA باشد که این پنل زاویه دید افقی بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که کاربر در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت کیفیت تصویر می توان خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

مجهز به پردازنده Crystal Processor 4K دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB مجهز به برنامه Smart Thing مجهز به فناوری HDR دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات پشتیبانی از فناوری Dynamic Crystal Color… تلویزیون سری 7 سامسونگ AU7000 از پردازنده کریستال 4 هسته ای بهره برده است؛ این پردازنده تصاویر روی صفحه نمایشگر را آنالیز کرده و با بررسی دقیق مبتنی بر هوش مصنوعی صحنه های با کیفیت تر را نمایش می دهد.

همراه با پردازنده کریستالی، این دستگاه قادر است با پشتیبانی از 4K Upscaler کیفیت تصاویر را ارتقاء دهد. سامسونگ چندین سال است که به طور پیشرفته تلویزیون‌های خود را با عنوان مدل‌های اسمارت روانه بازار می‌کند. تلویزیون سامسونگ 58AU7000 نیز جزو بهترین مدل‌های اسمارت از این برند است. این تلویزیون از جدیدترین نسخه از سیستم عامل سامسونگ در سال 2021 بهره‌مند شده تا امکانات هوشمند متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

دکمه بازگشت به بالا