خبرهای کلی

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4k اسمارت کریستال 2021 مدل 50au7100

در تلویزیون سامسونگ 50AU7100 شما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی HDR10+ و HLG بهترین جزئیات را حتی در تاریک‌ترین و درخشان‌ترین صحنه‌ها کشف کنید. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Contrast Enhancer کنتراست تصاویر و صحنه‌ها را بهبود می‌بخشد و با استفاده از فناوری PurColor شاهد رنگ‌های واقعی و طبیعی خواهید بود. تلویزیون UHD سامسونگ 50AU7100 دارای PQI یا شاخص کیفیت تصویر 2000 می‌باشد. گذشته از کیفیت تصویر و ویژگی های آن، این تلویزیون از کیفیت صدا و صوتی بسیار عالی برخوردار است که باعث می‌شود تا لحظات شنیداری نابی را تجربه کنید. توان صوتی این تلویزیون برابر 20 وات است که در حد مطلوب خود می‌تواند صوتی واضح و رسا را در اختیار شما قرار دهد.

کیفیت بالا تلویزیون UHD سامسونگ 50AU7100

تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ AU7100 نیز جزو مدل‌های سری کریستالی بوده از این پردازنده عالی بهره‌مند شده است. حالا دیگر تمامی جزئیاتی را که در وضوح Full HD از دست داده بودید در یک تصویر واضح 4K با چهار برابر پیکسل بیشتر می‌توانید مشاهده کنید. با اینکه تلویزیون 50AU7100 از قیمت مناسبی برخوردار است از نظر کیفیت تصویر قابل تقدیر است و می‌توان با در اختیار داشتن آن شاهد جزئیات خیره کننده در هر صحنه بود.

کیفیت تصویر در تلویزیون Samsung 50au7100

این قابلیت جذاب امکان انتقال محتویات رایانه شخصی به صفحه نمایش تلویزیون را برای شما فراهم می‌کند. این قابلیت کاربردی را می‌توانید در کنفرانس‌های کاری استفاده کنید. برای همین از فناوریUHD Dimming بهره گرفته شده است که قادر است روشنایی مطلوب و با کیفیتی را برای صفحه نمایش فراهم کند.

پردازنده سال قبل یعنی کریستال 4K در این تلویزیون، تصاویر را به خوبی پردازش می کند. فرکانس تصویر در آن 60 هرتز است و می تواند تصاویر بازی و یا تصاویر پر سرعت 24 و 60 فریم را به خوبی نویز برداری کند و در نهایت تصویر شفاف را ارائه دهد. تلویزیون سامسونگ تی یو 7100 همانند تلویزیون سال قبل یعنی TU7100 دارای صدای 20 وات است اما ویژگی های منحصر به فردی دارد.

تصویر در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ کریستالی Au7100

در این تلویزیون مانند تلویزیون های دیگر ۲۰۲۱ سامسونگ از طراحی بسیار زیبا و خوش تراش به شیوه ای مدرن استفاده شده است. این تلویزیون با زیبایی فوق العاده خود طرافداران زیادی را به محض عرضه به بازار جذب کرد. در این محصول بدنه به صورتی بسیار باریک و ظریف و در عین حال با کیفیت بالا و به صورتی مقاوم ساخته شده است.

شما می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت نیاز مشاوره هم داده می شود. تولید محتوا مطابق با منابع دسته اول و واقعی می باشد، بنابراین وبلاگ می تواند بسیار کمک کننده باشد. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند.

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ با توجه به دسترسی‌های انجام شده در طراحی این دستگاه به دو صورت دستی و اتوماتیک صورت می‌گیرد. پس از نصب آنتن و انجام تنظیمات اولیه تلویزیون سامسونگ مثل زبان، کشور مربوطه و موارد دیگر با توجه به مراحل زیر کانال یابی دیجیتال سامسونگ را شروع می‌کنیم. فریم به نسبت پارسال باریک تر شده اما تفاوت قابل توجهی در خود نمایشگر دیده نمی شود؛ بلکه پایه ها از پارسال شیک تر و با طراحی متفاوت تر طراخی شده اند.

نیازی نیست ساعات زیادی از وقت تان را هدر دهید تا بلکه فیلمی یا موزیک ویدیویی را پیدا کنید که سرحال تان کند و اوقات فراغت تان را بسازد. کافی است تلویزیون تان را رویSamsung Plus TVتنظیم کنید و از آن لذت ببرید. چون به فیلم، موزیک، اخبار، ورزش و دیگر برنامه های سرگرمی جذاب و به روز دسترسی دارد.

نیازی به کارت اعتباری، ایجاد عضویت، دانلود و یا ورود به حساب کاربری هم ندارد.دستیارهای Google و Alexa در تلویزیون سامسونگ 50AU7100 مهیا شده اند تا کاربران بتوانند به صورت صوتی تلویزیون خود را تنظیم و مدیریت کنند یا به جستجوی محتویات مدنظرشان بپردازند.

تلویزیون 50AU7100 قابلیت پشتیبانی از زیرنویس، تله تکست و EPG را نیز دارد. سامسونگ برای افزایش وضوح تصاویر بازی نیز از گزینه ALLM در منو گیمینگ تلویزیون استفاده کرده است. از دیگر خصوصیات بارز تلویزیون سامسونگ 55AU7100 می توان به پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوع در آن اشاره کرد.

این محصول دارای 3 عدد پورت HDMI و 1 عدد USB می باشد که کاربران به راحتی می توانند انواع دستگاه های جانبی، فلش، مموری و کنسول های بازی را به تلویزیون وصل کنند. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد. مانند تمام تلویزیون های سامسونگ 2021 ، AU7100 دارای سیستم عامل Tizen 6.0 است.

سبک بصری با سال گذشته کمی متفاوت است ، اما تغییرات کاملاً زیبایی شناختی است و به هیچ وجه عملکرد را تحت تأثیر قرار نمی دهد. در پایین صفحه یک راه انداز ظاهر می شود که شامل همه منوها ، تنظیمات و نمادهای برنامه های مختلف است. الگوریتم های بهبود وضوح اشیا moving در حال حرکت ، فریم ها را پیش بینی کرده و به طور خودکار جبران می کنند ، بنابراین تصویر با سرعت تغییر روی صفحه ، سازگار می شود.

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 50AU7100 اصل با گارانتی شرکتی

این تلویزیون در هر فضایی که قرار گیرد به آسانی با تم و ساختار آن هماهنگ می شود و جلوه ای خاص را به کل محیط می بخشد. تلویزیون 50AU7100 به دو پایه بسیار زیبا مجهز شده اند که هم به آسانی وصل می شوند و هم اینکه بسیار آسان باز می شوند . بنابراین کاربر اگر تمایل داشت می تواند تلویزیون را با استفاده از پایه هایش روی میز قرار دهد و یا اینکه تلویزیون را به دیوار وصل کند و جلوه ای شیک به خانه اش ببخشد.

پایه دارای فضایی خالی هستند که می توانید سیم را از درون آن رد دهید. به لطف این قابلیت حتی اگر سیم هایی زیادی به تلویزیون وصل باشند باز هم ظاهر آن نامرتب به نظر نمی رسد . نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تلویزیون بسیار زیاد و مثال زدنی است . صفحه نمایش این سری از تلویزیون های سامسونگ موسوم به Crystal Display‌ می باشد که سامسونگ با استفاده از آن استانداردهای وضوح 4K را به سطح دیگری برده است.

به کمک این سیستم عامل قوی تاخیر ورودی تلویزیون بسیار کم است طوری که به محض زدن دکمه ی روشن کردن تلویزیون، نمایشگر روشن می شود. اگر به تلویزیون بهتری نیاز دارید می توانید تلویزیون سامسونگ AU8000 را خریداری نمایید. تلویزیون سامسونگ 50AU7100 از سری محصولات هوشمند این کمپانی در سال 2021 و یکی از بهترین و ارزان‌ترین تلویزیون‌های فورکی سامسونگ می‌باشد که با فناوری‌های پیشرفته‌تر و بهتر از مدل TU7100 آمده تا زندگی راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تلویزیون سامسونگ AU7100 سایز 50 اینچ دارای صفحه نمایشگر کریستال و کیفیت تصویر 4k می‌باشد. از این تلویزیون مخصوص در استفاده‌های خانگی و معمولی مانند تماشای فیلم و بازی استفاده می‌شود. تلویزیون سامسونگ 50AU7100 دارای موتور پردازشگر Crystal Processor 4k می‌باشد که نقش به سزایی در نمایش حرفه‌ای تصاویر دارد. رنگ های واضح و شفاف و زلال در کنار کنتراست بالا و روشنایی بسیار عالی همه نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ را می دهد.

دکمه بازگشت به بالا