خارجی

آمریکا سه فرد و یک نهاد را به دلیل ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد

بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، آژانس کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه سرمایه گذار لبنانی و شرکت مسافرتی مستقر در لبنان را به فهرست تحریم ها اضافه کرده است.

اسامی گزارش شده توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده شامل جهاد سالم علامه، علی محمد زعون و عادل علی ضیاب، هر سه تبعه لبنانی است.

شرکتی که توسط ایالات متحده تحریم شده، دارالسلام السیاحه و السفر است، یک شرکت مسافرتی مستقر در لبنان.

برایان نلسون، معاون وزیر دارایی در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی در حالی که مردم لبنان با بحران های اقتصادی و انسانی روبرو هستند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا قبلاً اعضای شبکه لبنانی-کویتی را که مدعی تامین مالی حزب‌الله لبنان است را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است و چندین شهروند لبنانی، کویتی، چینی و ایرانی به فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه شده‌اند.

آمریکا با فشارهای سیاسی و اعمال تحریم‌ها علیه لبنان و سوریه از طریق قانون موسوم به «قیصر» باعث ایجاد بحران اقتصادی و مالی در این کشورها شده است.

واشنگتن تاکنون نتوانسته است خواسته های سیاسی خود را مطرح کند و تلاش ها برای مسدود کردن اقتصاد لبنان توسط حزب الله خنثی شده است.

تحلیلگران و تحلیل گران سیاسی، توسعه فعالیت ها و نفوذ حزب الله در لبنان و منطقه را که در سال های اخیر به کشورهای مختلف از جمله سوریه و فلسطین رسیده است و همچنین محاصره رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را عاملی می دانند. نگرانی. این به معنای رهبران آمریکاست، بنابراین مقامات واشنگتن مانند رهبران رژیم صهیونیستی به هر طریقی سعی در ضربه زدن به این جنبش دارند و به هیچ وجه نشان دهنده اقتدار و نقش حزب الله در لبنان و منطقه نیست، حتی اگر حزب الله یک جهانی باشد. بازیکن در خط مقدم مبارزه با تروریسم.

311311

دکمه بازگشت به بالا