خبرهای کلی

اعزام ۲۹ دستگاه ماشین آلات سنگین سپاه‌ پاسداران به اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سردار غلامحسین محمدی اصل در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در پی بارش شدید برف و طوفان شدید برف در استان اردبیل 29 یگان ماشین آلات و مهندسی سنگین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان هدایت شدند. .

اعلام شده: این شامل 29 دستگاه است گریدر، دامپر، بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر و بریکر مورد استفاده در محورهای حمل و نقل و شهر اردبیل.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)ع) استان اردبیل اعلام کرد: ماشین آلات و مهندسین سنگین سپاه در شهرستان های اردبیل، نیر، نه، مشگین شهرهای شهر، خلخال و کوثر برف می بارد یاقوت سرخ و بازگشایی راه های ترافیکی و روستایی.

محمدی اصل افزود: برف یاقوت سرخبارگیری و تخلیه برف از مناطق مختلف شهری در شهر اردبیل با ماشین آلات سنگین و این فرآیند برف است. یاقوت سرخ سرعت در اردبیل می متاسفم.

گفت: کنار برف یاقوت سرخ و با بازگشایی محورهای مواصلاتی اکیپ های امدادی در سطح شهر اردبیل برای کمک به خودروهای سرگردان تشکیل شده است که به مردم محترم استان نیز خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)ع) استان اردبیل اعلام کرد: خداوند متعال برای باران رحمت اش ما قدردان استان هستیم و این بارندگی ها قطعا مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان است.

وی تصریح کرد: کمک به مردم و حفظ مردم سالاری در اولویت ماموریت های بسیج و سپاه و همچنین خدمت به مردم مهربان استان و تسریع در روند برف است. یاقوت سرخ و تمام توان خود را برای بازگشایی راه های استان اردبیل به کار می گیریم.

دکمه بازگشت به بالا