خبرهای کلی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و فنی و حرفه‌ای – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجید دریکوند با اشاره به دیدار با مدیرکل جدید و معاونان فنی لرستان گفت: در این جلسه زمینه های مشترک همکاری شورای اسلامی شهر خرم آباد و شهرداری خرم آباد با لرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اداره کل فناوری و حرفه‌آموزی «دو محور بود، آموزش کارکنان شهرداری خرم‌آباد با بیش از 1600 نفر جمعیت، شامل کارکنان شرکت‌ها و بخش دوم، آموزش عمومی شهروندان بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت ها و امکانات موجود دو طرف مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: با امضای تفاهم نامه ای بین دو دستگاه و در صورت امکان سند اقدام آموزشی مشترکی که در آن کار انجام شود، تنظیم شود. محل.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: آموزش ویژه پرسنل در اولویت است اما اولویت با نیازهای شهرداری است مانند دوره های ویژه GES یا دوره های ویژه بازدید مسئولین و دوره هایی که کمک می کند. به حداقل ممکن برسد و در نهایت منجر به حل مشکلات مردم شود.

دریکوند افزود: از سوی دیگر مقرر شده است بسته آموزشی برای شهروندان در نظر گرفته شود و بسته آموزشی همگانی در قالب آموزش رایگان با مشارکت فنی و تخصصی دولت محلی تعریف شود. در استان، به طوری که بخشداری ها از طریق سرای محلات، انتخاب و توسعه بسته های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه رایزنی های تخصصی فنی و تخصصی مشترک بین مرکز پژوهش ها و شورای راهبردی شورای شهر در زمینه تحلیل آموزشی معضلات شهری به توافق رسیده است، خاطرنشان کرد: می توانیم در این جلسات راه های جدیدی را پیدا کنیم و آموزش های لازم را به تکنسین ها و متخصصان ارائه کنیم. می توانند برای توانمندسازی مردم در مورد مسائل مربوط به شهروندی با یکدیگر همکاری کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: صحبت از آموزش است که منجر به مهارت های کارآفرینی نیز می شود و می توان بحث تقویت زنان خانه دار و مشاغل خانگی، آموزش و برنامه ریزی تجار را مطرح کرد و اینکه آیا جامعه شناسایی شده قطعا می تواند به چیز دیگری دست پیدا کند. “یک سری درس های مقدماتی بیهوده منجر به موفقیت نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا