جامعه

ایجاد کارگروه‌های تخصصی انرژی با همکاری سازمان‌های وابسته به دریا

سروش حیدری سنگستانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استانی خبرگزاری آنا از تشکیل کارگروه های ویژه انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی)، آب، پوشاک و منسوجات، انرژی هسته ای، خرما، صنعت، فناوری های نوین، فناوری اطلاعات، آب، محیط زیست و منابع طبیعی استان بوشهر از طریق همکاری و تعامل با نهادها و سازمان های فراساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر گزارش داد.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی عزم خود را جزم کرده تا فاصله با صنعت را کاهش دهد و با چالش های جامعه مقابله کند


وی افزود: این کارگروه های تخصصی با هدف تقویت ارتباط موضوعی دانشگاه با اقشار مختلف جامعه و افزایش اثربخشی دانشگاه در حل مشکلات صنعت تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهری با اشاره به اینکه کار کارگروه های تخصصی می تواند به شکوفایی پتانسیل فرهنگیان در حوزه های کلیدی استان، ایجاد کارگروهی در حوزه های هنری و معماری، گردشگری و صنایع دستی کمک کند. آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر را دومین گام این دانشگاه در اجرای این رویداد استانی برشمرد.

حیدری سنگستانی درباره اقدامات در راستای وقایع مرحله دوم انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: موضوع موضوعی و میان رشته ای با حضور فرهنگیان و صاحب نظران صنعت به ویژه حضور پررنگ دستگاه های صنعتی و اجرایی تدوین شد. استان بوشهر.

توجه به اصل مشاوره، استفاده از ایده

وی با اشاره به ماموریت های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در عرصه های مختلف اجتماعی و رفع چالش های موجود، تصریح کرد: بسترهای آماده به کار، سطوح مختلف آموزش، کارگاه ها و آزمایشگاه های متعدد، دانشجویان جوان، توانمندی در قالب انسانی. اسکن منابع، نظارت، برنامه ریزی و برنامه های مشابه از ابزارهای مهم در تحقق این رسالت دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اصل مشورتی بودن، استفاده از ایده ها و اندیشه های ذینفعان برای رفع چالش ها، تصریح کرد: برای اقدامات و برنامه های اتخاذ شده زیرساخت ها، قوانین، سیاست ها و رویه ها کم نیست. فعالیت های نوآورانه

حیدری سنگستانی با اشاره به ایجاد کارگروه های ویژه در استان بوشهر از جمله صنایع دریایی، آبزی پروری، عمران، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر، تاکنون تلاش کرده منطقه ویژه علم و فناوری و منطقه ویژه صنعتی ایجاد کند. شهرستان کارگاه های کوچک شیلات و محیط زیست بنیاد تعاون بسیج استان بوشهر از ایجاد جشنواره میگو خبر داد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا