ورزش

ایراندوست: می دانستیم بازی سختی با هند داریم/ به تیمم ایمان دارم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مریم ایراندوست در نشست خبری پس از بازی پس از بازی مقابل هند گفت: به نظر من اولین بازی در هر تورنمنت سخت ترین بازی است. با توجه به اینکه بچه های من برای اولین بار در این مسابقات حضور داشتند و در 5 ماه گذشته بازی تدارکاتی انجام نداده بودند، تنش هایی در تیم ایجاد شد. اما فکر می‌کنم و همه دیدند که تیم من برای دفاع از نام ایران تمام تلاش خود را کرد.

وی افزود: این برای ما بسیار مهم بود و انتظار داشتیم هند با توجه به زمان طولانی برنامه ریزی، تیم قدرتمندی باشد. اما توانستیم کمترین امتیاز را در این دیدار کسب کنیم. ما به دفاع و ضدحملات روی آوردیم اما شاید قدرت و انرژی ای که ایرانی ها برای تیم ما فرستادند می خواست امتیاز کامل این دیدار را بگیرد. تیم ملی فوتبال بانوان واقعا پیروز شد.

سرمربی تیم ملی درباره دیدار مقابل چینی ها گفت: این تیم یکی از قدرت های بزرگ آسیاست و قطعا مقابل چین بازی می کنیم. اما این دیدار که از تیمم دیدم امروز خوب انجام شد، فکر می کنم با توانایی خوب دروازه بانمان بتوانیم دروازه چین را بسته نگه داریم.

وی افزود: به تیمم اعتماد زیادی دارم و برای این مسابقات برنامه داریم. امیدواریم به این گروه صعود کنیم.

ایراندوس در نهایت عنوان کرد که به نظر من هر بازیکنی بهترین بود و کدایی یکی از بهترین بازیکنانی بود که توانست کارش را به خوبی انجام دهد. پست هاجر تنر پشت فرواد است و من فکر می کنم به عنوان یک هافبک طراح وقتی توپ را در اختیار داشت کار خوبی انجام داد و وقتی توپ نداشت، این وظیفه او بود که از دو هافبک طراحی شده هندی بپرسد. کار سختی بود اما با توانایی که از هاجر داشتیم او را در آن موقعیت قرار دادیم. دباغ با توجه به مصدومیتی که از ناحیه مچ پا ناجیه خورده بود توانست وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

دکمه بازگشت به بالا