اقتصادی

برقدار شدن ۷۵ روستا در کمترین زمان/ تلاش برای رفع خاموشی دو روستای دیگر ادامه دارد

رویداد برتر/ لرستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان از برق رسانی به 75 روستا در اسرع وقت خبر داد.

فریدون خودنیا در گفت وگو با رویداد برتر، اظهار کرد: روز گذشته به دلیل بارش برف و باران 77 روستا قطعی برق رخ داد.

وی ادامه داد: در 29 دی ماه 37 روستا در استان الیگودرز با 51 روستا و یک هزار و 100 خانوار، خرم آباد با 15 روستا و 450 خانوار، بروجرد با 11 روستا و 400 خانوار برقدار شدند و 40 روستا انتخاب شدند. کمبود راه دسترسی از صبح روز جمعه 31 بهمن ماه با مساعدت مدیر راهداری.

خودنیا گفت: برای انجام این مهم 14 اکیپ از کارگران در سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز فعال بودند و در شرایط نامساعد جوی گاهی در مسافت های طولانی باید به صورت پیاده به همکاران خدمات رسانی می شد.

این مسئول افزود: به دلیل بارش شدید برف و نبود راه دسترسی در روستاهای صعب العبور، ورک خرم آباد و قلعه آبسرده بروجرد همچنان در قطعی برق هستند و شرکت توزیع آمادگی دارد در صورت دسترسی برای رفع قطعی برق اقدامات لازم را انجام دهد. جاده باز می شود.”

یادآور می شود: با توجه به وزش برف در پی بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی جاده ها، نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان همچنان در حالت آماده باش هستند و به صورت جهادی در حال خدمت رسانی به استان ها هستند.

خودنیا گفت: انتظار می رود استان ها در این روزهای سرد که فرزندانشان در برف و کولاک شرکت توزیع گرو هستند، روشنایی منازل خود را برای مصرف بهینه برق و گاز صنعت برق و گاز تامین کنند. کمک به انرژی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا