اقتصادی

تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد

رویداد برتر/ لرستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: 95 درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برق دار هستند و تلاش می شود تعدادی روستا در بزنوید ایجاد شود.

فریدون خودنیا از برق رسانی 95 درصدی روستاهای شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: تلاش کارکنان شرکت برق لرستان برای برق رسانی به بسیاری از روستاهای بزنوید در صورت تصمیم راهداری برای بازگشایی راه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر ورود بارندگی در استان طی روزهای اخیر، تمامی عوامل شرکت توزیع نیروی برق استان در آمادگی کامل و بارش شدید باران به ویژه در شهرستان های ازنا و الیگودرز که در روزهای اخیر بوده است. در مناطق کوهستانی شدت آن بیشتر است به طوری که در مناطق کوهستانی ارتفاع برف به یک و نیم متر می رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: بر اثر بارندگی شدید برق بخشی از شهر و روستاهای الیگودرز از روز جمعه 15 دی ماه و تا عصر شنبه 16 دی ماه قطع شد. روستاهایی که دسترسی داشتند برق رسانی شدند.

خودنیا تصریح کرد: چندین روستای بزنوید به دلیل مسدود شدن راه ها مسدود شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان در منطقه حضور دارند و به محض باز شدن راه ها نسبت به تامین برق روستاهای بی برق اقدام فوری خواهند کرد.

خودنیا یادآور شد: در مجموع 15 اکیپ شب گذشته در الیگودرز و 8 اکیپ فعال در ازنا در این اقدام حضور داشتند که حدود 95 درصد از مشترکان روستایی که دچار قطعی برق شده بودند برطرف شد و تنها 5 درصد برق آنها برطرف شد. روستاهای بزنوی به دلیل عدم دسترسی تعطیل است.

عبدالرضا حسینی آنلاین، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق لرستان نیز گفت: به دلیل عدم دسترسی به روستاهای صعب العبور الیگودرز، کارکنان شرکت توزیع در بخشداری فارسش به صورت پیاده و بدون هیچ گونه اقدامی به این مناطق اعزام شده اند. شکاف ها و پس از حدود 12 کیلومتر پیاده روی روستاهای منطقه فارسش کاملا برق دار شدند.

آنلاین حسینی ادامه داد: تمامی نیروهای شرکت توزیع برق شهرستان الیگودرز در حالت آماده باش هستند و به محض باز شدن جاده نسبت به رفع قطعی برق در مناطق صعب العبور اقدام می کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا